شناسهٔ خبر: 22904285 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

عملکرد باشگاه های ایران در لیگ جهانی کشتی

برنامه تخصصی «کشتی ایرانی» با موضوع بررسی عملکرد لیگ کشتی آزاد باشگاه های ایران در جام باشگاههای جهان، شنبه 18 آذر ماه از ساعت 14:00، به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مناسبت درگذشت آیت الله حائری شیرازی، در پیامی، فقدان این عالم وارسته را تسلیت گفت. مهران مدیری در برنامه تلویزیونی دورهمی میزبان گروه موسیقی «دال» بود. برنامه تلویزیونی «سروستان» سه‌شنبه شب 28 آذرماه با حضور نمایندگان مردم شهرهای استان خوزستان در خانه ملت، از شبکه «شما» پخش شد. «چشم شب روشن» به صورت ویژه برنامه در شب یلدای از ساعت ۲۲ آغاز و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت. در برنامه گزارش هفتگی مهم ترین تحولات سیاسی منطقه و جهان در یک هفته گذشته مرور می شود. شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران میزبان فیلم های تلویزیونی و سینمایی در آخرین روز فصل پاییز و نخستین روز زمستان هستند. برنامه عطر عاشقی جمعه اول دی ماه با موضوع «بایسته های حکومت مهدوی» بر روی آنتن شبکه پنج سیما می رود. مناظره امشب مجله علوم انسانی شبکه چهار سیما امشب با موضوع «بودن یا نبودن کنکور» برگزار می شود. در آستانه شب یلدا، برنامه تحلیلی ثریا میزبان مهمانان ویژه ای خواهد بود. برنامه تلویزیونی «دورهمی» در ویژه برنامه شب یلدا، اولین یلدای زندگی مشترک علی اوجی و نرگس محمدی را جشن می‌گیرد. شبکه های سیما همگام با سنت دیرینه ایرانیان با دعوت از هنرمندان، خوانندگان، ورزشکاران و چهره های محبوب و مردمی شادترین شب نشینی سال را به خانه مردم می برند. مسابقه استقلال تهران – ایرانجوان بوشهر، چهار شنبه 29 آذر از ساعت 14:30 به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. نسیم ادبی بازیگر سینماو تلویزیون که در سریال شهرزاد نقش «حمیرا« خواهر شهرزاد را بازی می کند، در اینستاگرامش از حضور ترانه علیدوستی در پشت صحنه نمایشش عکس جالبی منتشر کرد. مهران احمدی بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را باعکسی از اولین فیلم خود در مقام کارگردان به نام «مصادره» به روز کرد که در آن رضا عطارن با استایل جالبی حضور دارد. برنامه تلویزیونی «دورهمی» در ویژه برنامه شب یلدا، اولین یلدای زندگی مشترک علی اوجی و نرگس محمدی را جشن می‌گیرد. صدایش تداعی یک دنیا قصه و حکایت و ضرب‌المثل‌های قدیمی و رنگارنگ است و سیمایش خاطره

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه سه سیما، با توجه به برگزاری چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد جام باشگاههای جهان، مجموعه برنامه کشتی ایرانی با حضور محسن کاوه، مدیر فنی ومصطفی علیزاده سرمربی تیم ایزی پایپ کاشان به بررسی عملکرد لیگ کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام باشگاههای جهان که 16 و 17 آذر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد، می پردازد.

اجرای برنامه برعهده صدرالدین کاظمی است.

مجموعه برنامه تخصصی کشتی ایرانی به تهیه کنندگی سعید اصغری، کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما است که مسابقات کشتی آزاد و فرنگی کشوری، بین المللی و جهانی را تحلیل و بررسی می نماید.

این برنامه شنبه ها بعد از ظهر روانه آنتن شبکه سه سیما خواهد شد.

نظر شما