شناسهٔ خبر: 22891779 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جوابیه؛

اختصاص بودجه به طور مساوی به مؤسسات عضو هر دو اتحادیه قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: در پی انتشار خبری مبنی بر تبعیض شورای توسعه در تخصیص بودجه به دو اتحادیه از سوی مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت اعلام می‌کند که تا کنون بودجه‌ای مخالف روند دریافت نکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی انتشار خبری مبنی بر تبعیض شورای توسعه در تخصیص بودجه به دو اتحادیه از سوی مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت اعلام می‌دارد که تا کنون بودجه‌ای مخالف روند دریافت نکرده است.

 با توجه به اینکه هرسه نماینده مردمی در شورای توسعه فرهنگ قرآنی که از اعضای هیات مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت هستند تمامی مؤسسات دارای مجوز از سازمان تبلیغات و وزارت ارشاد را جزو یک خانواده دانسته و برای همه به یک میزان تلاش می‌کنند.

 اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور همان مقدار که برای گرفتن بودجه برای مؤسسات عضو خود تلاش کرده است برای اتحادیه مؤسسات نیز همت گمارده است.

 شورای توسعه همان مقداری که به اتحادیه تشکل‌ها، بودجه اختصاص داده به همان میزان نیز اعتبار به اتحادیه مؤسسات تعلق گرفته است و این در سایه تلاش نمایندگان اتحادیه تشکل‌های قرآنی و گرفتن بودجه به صورت مساوی برای دو اتحادیه بوده است.

علاقه‌مندان جهت پیگیری صحت و سقم می‌توانند به مستندات و مصوبات کمیته تخصیص شورای توسعه فرهنگ قرآنی مراجعه ویا از دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استعلام کنند.

نظر شما