شناسهٔ خبر: 22877165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار:

سرعت عمل دستگاه‌های اجرایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه رصد می‌شود

نمایندگی کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با تاکید بر سرعت عمل هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، گفت: سرعت عمل دستگاه‌ها در مناطق زلزله زده رصد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایسنا، هوشنگ بازوند امروز (15 آذرماه) در حاشیه افتتاح بیمارستان موقت "بانگر" سرپل ذهاب در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران استان در فواصل دو روزه، گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هر دو روز یکبار برنامه ها و عملکرد مدیران رصد می‌شود.

وی افزود: متاسفانه سرعت عمل برخی دستگاه‌ها کم است و تذکرات لازم مرتبا داده می‌شود و در جلسات ستاد و بازدیدهایی که داریم به طور مداوم سرعت عمل دستگاه‌های اجرایی در خدمات رسانی به مناطق زلزله زده رصد می‌شود.

بازوند با اشاره به ساخت روزانه 300 تا 400 کانکس، گفت: با ادامه این روند بحث اسکان موقت ظرف کمتر از دو ماه آینده جمع می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: بحث اسکان دائم نیز در مناطق زلزله زده شروع شده و اگر مردم به طور جد پای کار باشند اسکان دائم نیز هرچه سریعتر به پایان می‌رسد.

بازوند با بیان اینکه همه اقدامات به سرعت درحال انجام است که وضعیت مناطق زلزله زده به سرعت به شرایط عادی بازگردد، اظهار کرد: ما دچار بحران شده‌ایم، اما قرار نیست در بحران بمانیم. همه مسئولین و مردم باید همت کرده و هرچه سریعتر از بحران خارج شویم و همه چیز هرچه زودتر به روال عادی برگردد.
انتهای پیام

نظر شما