شناسهٔ خبر: 22873365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

یک هزار کانکس آماده ارسال به زلزله زدگان کرمانشاه

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: با کمک خیران در اصفهان، یک هزار کانکس برای زلزله زدگان کرمانشاه آماده شد که بخشی از این کانکس ها تاکنون به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین خانی  اظهار داشت: فرمانداران ۲۳ شهرستان استان با همیاری و همکاری مردم و خیران توانستند یک هزار کانکس را برای زلزله زدگان آماده کنند اما امروز در ارسال این کانکس ها از اصفهان به مناطق زلزله زده با مشکل مواجهیم.

وی بیان داشت: به همین منظور از اصناف و رانندگان خواستیم که در حمل کانکس ها ما را یاری رسانند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان تصریح کرد: تاکنون تعداد ۱۳ هزار و ۴۹۸ واحد نیاز به بازسازی در منطقه سر پل ذهاب ارزیابی شده است که از این تعداد احداثی نوع اول و دوم چهار هزار و ۹۸۳ واحد است.

وی بیان داشت: از این تعداد واحد ارزیابی شده چهار هزار و ۱۶۰ واحد تعمیری در فاز دوم و در فاز سوم، دو هزار و ۷۵۱ واحد در نظر گرفته شده است.

خانی گفت: از یک هزار و ۶۰۴ واحد که نیاز به آواربرداری دارد، ۳۵۹ واحد آوار برداری شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای تعداد یک هزار و ۱۹۳ واحد پرونده تسهیلات تشکیل شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: ماشین آلات سنگین شامل ۱۰۲ دستگاه کمپرسی،  ۱۱ دستگاه بیل ، ۱۲ دستگاه لودر، دو دستگاه جرثقیل و دو دستگاه تریلی کمر شکن عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده را انجام می دهند.

 

انتهای پیام/م

 

ارسال کانکس از اصفهان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

نظر شما