شناسهٔ خبر: 22870469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت الاسلام ملک آبادی:

«قرآن و اهل بیت» دو محور وحدت بین مسلمانان است

خبرگزاری شبستان: مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: هر وحدتی محوری می خواهد و در جامعه اسلامی باید وحدت حول محور خدا، قرآن، اهل بیت(علیه السلام) و ولایت باشد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سیروس ملک آبادی در گفتگو با خبرنگار شبستان با تبریک هفته وحدت اظهارکرد: خداوند در قرآن کریم می فرماید «شریعت و دین شما اسلام؛ دین واحدی نسبت به همه مسلمانان است و من هم خدای همه شما هستم.»

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: دعوت به وحدت در توحید وجود دارد و باید در جامعه و در بین یکایک مسلمانان و حکومت های مسلمانان هم وجود داشته باشد.

 

ملک آبادی مهمترین دلیل تشدید اختلاف بین مسلمانان را عمل نکردن به قرآن دانست و افزود: امروز آل سعود خود را بنده خدا و به ظاهر خادم حرمین شریفین می دانند ولی در عمل بنده هوای نفس و برده استکبار جهانی هستند.

 

وی تاکید کرد: امروز آنهایی که خود را دایه دار اسلام دارند اهرم دست استکبار هستند و بر علیه مسلمانان توطئه می کنند و بندگی شیطان را انجام می دهند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین با بیان اینکه گاهی ما دشمن شناس نیستیم، افزود: هر وحدتی محوری می خواهد و در جامعه اسلامی باید وحدت حول محور خدا، قرآن، اهل بیت(علیه السلام) و ولایت باشد.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از افرادی دم از وحدت می زنند ولی ولایت را قبول ندارند، گفت: دشمن در طول تاریخ به دنبال اختلاف افکنی در بین مسلمانان بوده است.

 

ملک آبادی عنوان کرد: از آغاز دین اسلام؛ وهابیت با تفرقه افکنی جنگ های سلیبی مسیحیت را در مقابل مسلمین قرار دادند و امروز نیز با تفرقه افکنی به دنبال جنگ های مذاهب هستند.

 

وی ادامه داد: گاهی دشمن به دنبال این بود که شیعه را برعلیه سنی و سنی را بر علیه شیعه بشوراند ولی امروزه جنگ شیعه را برعلیه شیعه و سنی را بر علیه سنی به راه انداخته است و اسلام هراسی در دنیا می کند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاین گفت: باید با اتحاد و وحدت حول محور ولایت حرکت و بصیرت و دشمن شناس باشیم.

 

 

نظر شما