شناسهٔ خبر: 22862331 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون اجرایی و پشتیبانی اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس اهواز:

کمک به آسیب دیدگان و توزیع اقلام از فعالیت های طلاب اعزامی است

حجت الاسلام رعیتی با اشاره به اینکه اردوی جهادی تبلیغی طلاب به کرمانشاه در آستانه میلاد ختمی مرتبت(ص) صورت می گیرد، گفت: عیادت از بیماران و دیدار با خانواده های داغ دیده و توزیع اقلام از فعالیت های طلاب اعزامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام رعیتی، معاون اجرایی و پشتیبانی اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس اهواز در آیین بدرقه طلاب و روحانیان جهادی مدارس علمیه اهواز به مناطق زلزله زده کرمانشاه با اشاره به اینکه طلاب و روحانیان فعالیت های جهادی را انجام خواهند داد، ابراز داشت: امیداوریم از این طریق بتوانیم به مردم مصیبت زده کرمانشاهی خدماتی ارائه و ادای دینی انجام دهیم.

معاون اجرایی و پشتیبانی اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس اهواز با بیان اینکه طلاب در بازگشت آمار دقیقی از نیازها و خواسته های زلزله زدگان ارائه خواهند کرد، افزود: به دستور آیت الله موسوی جزایری خدمات و امکانات بهتری را فراهم و ارسال می کنیم و اکنون بهترین کمک ممکن به زلزله زدگان اسکان موقت شان است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب طی سفرشان به کرمانشاه اسکان موقت زلزله زدگان را عنوان کرد، خاطرنشان شد: اکنون بحث اسکان موقت، بازسازی مناطق تخریب شده و تهیه وسایل گرمایشی نیاز اساسی زلزله زدگان است.

حجت الاسلام رعیتی بیان داشت: طلاب و روحانیان اهوازی طی سفر سه روزه خود در بیمارستان ها حضور و به عیادت از بیماران و دیدار با خانواده های ساکن در سکونت گاه های موقت می پردازند چنان که دیداری با ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن کرمانشاه خواهند داشت و به ابراز همدردی و تسلیت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه طلاب در قالب اردوی جهادی تبلیغی به مناطق زلزله زده اعزام می شوند، عنوان کرد: این حضور به دستور آیت الله موسوی جزایری و در آستانه میلاد ختمی مرتبت(ص) و امام جعفر صادق(ع) صورت گرفته است.

معاون اجرایی و پشتیبانی اردوی جهادی طلاب و روحانیان مدارس اهواز تبلیغ چهره به چهره، کمک به آسیب دیدگان و توزیع اقلام را از فعالیت های طلاب در سه روز حضور در مناطق زلزله زده عنوان کرد./9456/پ204/ب1

نظر شما