شناسهٔ خبر: 22849781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

منتجب‌نیا: هاشمی در دوران ریاست جمهوری اشتباهات زیادی داشت / روحانی باید نقد شود / فضای دانشگاه را نباید به تشنج کشید

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی گفت: مرحوم هاشمی‌رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری اشتباهات زیادی کرد.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا عصر امروز به دعوت انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در این دانشگاه و در پاسخ به سوالات مختلف دانشجویان اظهار کرد: مرحوم هاشمی‌رفسنجانی در دوران ریاست جمهوری اشتباهات زیادی کرد اما وقتی دست از اشتباهاتش برداشت ما طرفدارش شدیم.

به گزارش نامه نیوز،  قائم‌مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه نقد روحانی هم لازم است، افزود: به عنوان طرفدار و رفیق وی می‌گویم که همه باید نقد شوند هیچ کس فراتر از نقد و نظارت نیست.

وی بیان کرد: به ما گفتند که سه دوره در مجلس بودید و برای اصلاح قوانین اقدامی نکردید، در حالی که مجالس اول تا سوم از بهترین مجلس‌های بعد از انقلاب بودند و ما هم تلاش کردیم تا قوانین غیراسلامی را تغییر دهیم.

وی در خصوص احمدی‌نژاد هم با بیان اینکه این آقایان الان چندین حکم قطعی دارند و در انتظار اجرای آنها هستیم، بیان کرد: آقایان حلقه انحرفی دارند به همه مقامات کشور توهین می‌کنند و معلوم نیست که به کجا وابسته هستند و اگر اگاهانه این کارها را انجام دهند خیانت به ملت است.

منتجب‌نیا در مورد احمدی‌نژاد هم گفت: باید انصاف را رعایت کرد بالاخره وی هم روزی رئیس‌جمهور این مملکت بوده و در مورد صفدرحسینی هم که شما دانشجویان می‌گویید، مجازاتش را دیده و کنار هم رفته ولی اینهایی که اختلاس کرده‌اند را هم باید مجازات کنند.

وی با ابراز تأسف از برخی حرکت‌ها در دانشگاه‌ها تصریح کرد: فضای دانشگاه را نباید به تشنج کشید و باید در فضایی عقلایی و عالمانه از چپ و راست سخنرانانی بیاورند و یکدیگر را بدون تخریب نقد کنند.

نظر شما