شناسهٔ خبر: 22844161 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد+ فیلم

گروه سیاست و اقتصاد: مراسم تودیع و معارفه ریاست جهاد دانشگاهی مازندران امروز 13 آذرماه با حضور مسئولان کشوری و استانی در ساری برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران مراسم تودیع و معارفه جهاد دانشگاهی مازندران با حضور احمد شریفی‌زاده معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی و علی احمدی مدیر کل امور واحدهای جهاد دانشگاهی کشور و مسئولان استانی در دانشکده نسیبه ساری برگزار شد.

در این مراسم شریفی‌زاده با اشاره به دستاوردها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی مازندران از مسئولان استانی خواست، توجه بیشتر به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های تحقیقاتی و عملیاتی جهاد دانشگاهی داشته باشند.

 در ادامه این مراسم  واحد عبدالهیان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی مازندران با تاکید بر اینکه محمد اسلامی استاندار مازندران یک مدیر جهادی است، گفت: با توجه به رویکر جهادی استاندار مازندران، جهاد دانشگاهی با داشتن توانمندی‌های مختلف می تواند برای حل برخی از مسائل و مشکلات استان ورود جدی داشته باشد.

در ادامه این مراسم، سید محمد حسینی ضمن تقدیر از همه همکاران، برای واحد عبدالهیان سرپرست جدید جهاد دانشگاهی مازندران آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایکنا در این مراسم نمایندگانی از استانداری، حوزه علمیه مازندران، تامین اجتماعی، برنامه ریزی استانداری و... حضور داشتند.

 

flv Number of Visited: 5
<div id="video-display-embed-code"><script type="text/javascript" src="http://iqna.ir/fa/news/play/embed/3669628/718185?width=400&height=300"></script></div>

دریافت

مراسم تودیع و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی مازندران برگزار شد+ فیلم

نظر شما