شناسهٔ خبر: 22841583 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو؛

مشکلات خوابگاه دانشجویی فرهیختگان دانشگاه سمنان پیگیری می‌شود/ ساخت دو بلوک با ظرفیت ۳۰۰ نفر در داخل محیط خوابگاه

سید عباس دانایی، فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان سمنان از خوابگاه فرهیختگان دانشگاه سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو، سید عباس دانایی، فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان سمنان از خوابگاه فرهیختگان دانشگاه سمنان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات دانشجویان قرار گرفت.

در این بازدید که بهروز گل، محمدی معاون دانشجویی و علیرضا خیرآبادی، مدیر حراست دانشگاه سمنان هم حضور داشتند، اعضای شورای صنفی به عنوان نمایندگی از دانشجویان، مطالبات و مشکلات را مطرح کردند.

ساخت خوابگاه و افزوده شدن ظرفیت خوابگاه ها، عدم ظرفیت فضای مناسب مطالعاتی در خوابگاه‌ها، وضعیت بلوک‌های ۲ الی ۵ خوابگاه فرهیخگان از نظر بهداشتی، گرمایشی و اینترنت و وضعیت سلف خوابگاه فرزانگان از جمله مشکلات مطرح شده از سوی اعضای شورای صنفی بود.

مسئولان هم از پیگیری‌ها برای ساخت دو بلوک با ظرفیت ۳۰۰ نفر در داخل محیط خوابگاه خبر دادند و برای تسریع در بازگشایی کتابخانه مرکزی و استفاده از کتابخانه تا ساعت ۲۴ و همچنین استفاده شبانه روزی در ایام امتحانات، بازسازی هر بلوک در یک سال و تسریع در ساخت سلف و بوفه جدید در خوابگاه فرزانگان قول مساعد دادند.

همچنین فرماندار سمنان در نشست کمیسیون دانشجویی شهرستان سمنان ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان، یاد و خاطره این روز را گرامیداشت و از ۱۶ آذر به عنوان روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان در برابر استعمار، استبداد و استکبار یاد کرد.

سید عباس دانایی افزود: دانشجویان همیشه در صحنه‌های مهم کشور حضور داشته و در تمام برهه‌های مهم و تاثیر گذار از قبیل ۱۶ آذر ۱۳۳۲، پیروزی انقلاب اسلامی، بسیج سازندگی و هشت سال دفاع مقدس حضوری تعیین کننده داشته اند.

فرماندار و رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان برگزاری تریبون آزاد با موضوع ۱۶ آذر، اجرای برنامه شب های شعر پاییزی، اجرا استندآپ کمدی، برگزاری مسابقات هنری و فرهنگی و ورزشی، نشست‌های پرسش و پاسخ، اجرای موسیقی، تقدیر از برگزیدگان مسابقه، تجلیل دانشجویان رتبه اول علمی و فعال در عرصه‌های فرهنگی واجتماعی را مهمترین برنامه‌های روز دانشجو در دانشگاه‌ها عنوان کرد.

نظر شما