شناسهٔ خبر: 22819411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعزام بیش از 80 مشاور به مناطق زلزله زده

رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: از بین مشاوران داوطلب استان قرار است بین 80 تا 90 مشاور آموزش دیده و به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛ بهروز عسگری رئیس اداره مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه برای بازگشت به فرآیند تعلیم و تربیت نیاز به زمان دارند، گفت: هنوز دانش آموزان برای حضور در کلاس درس تمرکز کافی پیدا نکرده‌اند و تمام حواسشان به زلزله و احتمال وقوع مجدد آن است.

وی با اشاره به اینکه برای مشاوران مدارس مناطق زلزله‌زده کلاس‌های آموزشی گذاشته شده  بیان کرد : در حال حاضر 85 نفر از مشاوران در مدارس بازگشایی شده مناطق زلزله زده، دانش‌آموزان را به بازگشت به شرایط عادی هدایت می کنند، ضمن اینکه این مشاوران حتی چادر به چادر رفته و با دانش آموزان صحبت کرده و آنها را به بازگشت به زندگی و مدرسه هدایت می‌کنند.

عسگری گفت : مشاوران در حال مداخلات پس از بحران بوده و می کوشند تا دانش‌آموزان را به زندگی بازگردانند و آمادگی روحی آنها را برای حضور در کلاس درس بالا ببرند.


انتهای پیام/ز



85 نفر از مشاوران در  مناطق زلزله زده فعالیت می کند

نظر شما