به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مجید محنائی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 10 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: میز خدمت الکترونیکی تحت عنوان سامانهای الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاههای ارتباطی قابل حمل هوشمند با قابلیتهای اطلاعرسانی شفاف عمل میکند.
وی افزود: از طریق میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سؤالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینههای مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت، نحوه پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت مشخص و ارتباط برقرار میشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این شرایط امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرمهای الکترونیکی، بارگذاری، ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع میسر و قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع بهصورت الکترونیکی فراهم میشود.
محنائی عنوان کرد: برای آن دسته از خدمات که به موجب قوانین و مقررات یا شرایط خاص خدمت، امکان ارائه در میز خدمت الکترونیکی را ندارند و باید به صورت حضوری ارائه یا هنوز به صورت الکترونیکی پیاده سازی نشدهاند، میز خدمت حضوری استقرار مییابد.
∎
وی افزود: از طریق میز خدمت الکترونیکی و میز خدمت حضوری مراحل گردش کار، مستندات مورد نیاز، قوانین و مقررات، سؤالات متداول، مدت زمان انجام خدمت، هزینههای مورد نیاز برای دریافت خدمت، رویه ارائه شکایت، نحوه پیگیری و مسئول اصلی ارائه خدمت مشخص و ارتباط برقرار میشود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این شرایط امکان اخذ درخواست خدمت از ارباب رجوع در قالب فرمهای الکترونیکی، بارگذاری، ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات مورد نیاز برای دریافت خدمت توسط ارباب رجوع میسر و قابلیت ارائه و تحویل خدمت به ارباب رجوع بهصورت الکترونیکی فراهم میشود.
محنائی عنوان کرد: برای آن دسته از خدمات که به موجب قوانین و مقررات یا شرایط خاص خدمت، امکان ارائه در میز خدمت الکترونیکی را ندارند و باید به صورت حضوری ارائه یا هنوز به صورت الکترونیکی پیاده سازی نشدهاند، میز خدمت حضوری استقرار مییابد.