شناسهٔ خبر: 22784610 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

مخابرات تعرفه‌های جدید اینترنت خود را اعلام کرد + جدول قیمت

پس از های وب و شاتل، حال شرکت مخابرات تعرفه‌های جدید اینترنت غیر حجمی خود را اعلام کرد. شرکت Legoo به تازگی گوشی جدیدی به نام S۹ رونمایی کرده است که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه پرچمدار جدید و گران قیمت اپل، آیفون ۱۰، ‌می باشد. در حالی که سال 2017 رو به اتمام است و همه در حال آماده شدن برای کوچ به سال 2018 هستند، زمان آن رسیده تا نگاهی به بهترین گوشی‌های معرفی شده در سال جاری بیاندازیم. یکی از قابلیت های خوب اینستاگرام که بسیاری از کاربران انتظارش را می کشیدند، بالاخره ساعاتی پیش از فاز آزمایشی خارج شد و در اختیار عموم کاربران قرار گرفت. قابلیت دنبال کردن هشتگ ها که حدودا یک ماه مراحل تست را پشت سر گذراند به کاربران این امکان را می دهد که هشتگ ها را مثل یک حساب کاربری دنبال کنند. عکس‌های منتسب به گوشی آنر 9 لایت (Huawei Honor 9 Lite) منتشر شد. این تلفن هوشمند با شماره مدل LDD-xxx، به نمایشگری کم‌حاشیه و دوربین دوگانه تجهیز خواهد شد. باگ خطرناک لپ تاپ های اچ پی نقض امنیتی است که توسط محققان کشف شده است. این باگ، می‌تواند هر‌آنچه کاربران با کیبورد لپ تاپ خود تایپ می‌کنند را ضبط کند. به لطف آپدیت جدید اپلیکیشن، ارسال سلسله توییت از همیشه راحت تر شده است. توییتر در آخرین آپدیت اپلیکیشن خود گزینه ای اضافه کرده که در فیلد نوشتن توییت بتوانید مثل ایجاد یک نظرسنجی، تعداد توییت هایتان را هم مشخص کنید تا همگی به طور همزمان توییت شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مخابرات، سخنگوی شرکت مخابرات ایران، تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت این شرکت را بر اساس اصول سرعت‌محوری، کاهش هزینه‌ی مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین‌الملل به همراه رعایت مصرف منصفانه اعلام کرد.

محمدرضا بیدخام، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، با اعلام تعرفه‌های جدید اینترنت غیر حجمی، گفت:

تعرفه‌های جدید در حوزه‌ دسترسی ارتباطات ثابت در راستای اجرای مصوبه‌ی ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه‌شده با توجه به نیاز مشتریان طراحی و با بررسی‌های کارشناسی تدوین شده است و متعاقبا اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تعرفه‌ سرویس‌های غیر حجمی مبتنی بر‌ یک سقف مصرف منصفانه (Fair usage policy) مشخص شده‌ است، افزود:

تعیین این سقف حجم برای کاربر به‌منظور ایجاد رقابت بیشتر و به نفع کاربران، به اپراتورهای ارائه‌ دهنده‌ خدمات اینترنتی سپرده شده است.

جدول تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران به این شرح است:

نظر شما