شناسهٔ خبر: 22773348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حمایت از تکمیل پروژه های ورزشی استان اردبیل

استاندار اردبیل در دیدار با مدیر عامل شرکت توسعه وزرات ورزش وجوانان گفت: تکمیل پروژه های ورزشی استان مورد حمایت ماست.

صاحب‌خبر -

حمایت از تکمیل پروژه های ورزشی استان اردبیلبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ بهنامجو افزود: با توجه به پروژه های ورزشی مهمی که در استان اردبیل در حال اجرا می باشد از اداره کل ورزش و جوانان خواسته شد، وضعیت شاخص های ورزشی استان در قالب یک پکیج آماده شود تا استانداری اردبیل راحت تر بتواند جهت تامین و تخصیص اعتبارات ورزشی تصمصم بگیرد.

استاندار اردبیل درخصوص پروژه های نیمه تمام ورزشی استان اردبیل افزود: تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام و در حال ساخت استان مورد حمایت ماست که با تامین و تخصیص اعتبارات لازم سعی می کنیم در اولین فرصت پروژه ها تکمیل و در اختیار ورزشکاران استان قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان هم گفت: در استان اردبیل چند پروژه بزرگ وجود دارد که نیازمند حمایت استاندار اردبیل هست که تکمیل و در اختیار ورزش استان قرار گیرد.

مدبر افزود: از جمله این پروژه های بزرگ پیست دو ومیدانی مجموعه ورزشی علی دایی است که تا به حال بیش از 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با اعتباری که در نظر گرفته شده است امیدواریم تا پایان سال بتوانیم این پروژه را به سرانجام برسانیم و دیگر پروژه مهم استان استخر قهرمانی همین مجموعه می باشد که تنها گودبرداری شده است که با تامین بودجه در سال 97 استارت این پروژه را خواهیم زد.

مدیر عامل شرکت توسعه وزارت ورزش و جوانان گفت: پروژه مهم دیگر استان که تقریبا تمام کارهای آن انجام شد و اعتبارات مورد نیاز برای استارت آن تامین شده است پروژه کوهنوردی و ساخت پناهگاه در ضلع جنوبی پیست آلوارس در سرعین می باشد که تنها مشکل آن داشتن معارض می باشد که امیدواریم با حمایت استاندار اردبیل این مشکل مرتفع شود و برای ابتدای سال 97این پروژه هم شروع به کار کند./

 

نظر شما