شناسهٔ خبر: 22759379 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

افزایش 51 درصدی مقالات اسکوپوس دانشگاه محقق اردبیلی

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در حد فاصل سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ تعداد مقالات اسکوپوس دانشگاه محقق اردبیلی با رشد ۵۱ درصدی مواجه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گودرز صادقی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل تصریح کرد: دانشگاه محقق اردبیلی در سال‌های اخیر با رشد تولیدات علمی مواجه است.

وی افزود: تعدادی از اساتید این دانشگاه در گروه یک درصد برتر جهانی قرار گرفته‌اند و برخی مقالات تولیدی نیز جزو یک درصد مقالات پراستناد جهانی دسته بندی شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به رشد درآمد دانشگاه از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سال ۹۲ به ۱۱ میلیارد تومان در سال جاری اشاره کرد و افزود: اعتبار پروژه‌های عمرانی نیز با رشد محسوس همراه است.

صادقی با تأکید به اینکه در وضعیت فعلی دانشگاه محقق اردبیلی به هیچ نهادی بدهی مالی ندارد، اضافه کرد: در برخی حوزه‌ها به حدی رشد داشتیم که برای ممانعت از اتهام دروغ‌پردازی میزان رشد حتی مطرح نمی‌شود.

وی افزود: بیشترین اعتبارات دانشگاه به بخش پژوهش اختصاص یافته و به ویژه طرح‌های پژوهشی مقاطع ارشد و دکتری به صورت ویژه حمایت شده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی برگزاری سالانه جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر را فرصتی برای حمایت و شناسایی پژوهش و ایده‌های برتر دانست و تأکید کرد: حمایت از پژوهش یکی از سیاست‌های اولویت‌دار دانشگاه است.

انتهای پیام/ح

جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل

 

نظر شما