شناسهٔ خبر: 22755694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مسیر ایرانشهر - ابتر در جنوب سیستان و بلوچستان باز شد

غلامرضا اربابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه مسیر مهرستان - سرباز، ایرانشهر - خیرآباد و ایرانشهر - ابتر در جنوب استان

صاحب‌خبر - غلامرضا اربابی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سه مسیر مهرستان - سرباز، ایرانشهر - خیرآباد و ایرانشهر - ابتر در جنوب استان شب گذشته بر اثر طغیان رودخانه های فصلی بسته شده بود.
وی افزود: مسیر مهرستان - سرباز بامداد جمعه و مسیر ایرانشهر - ابتر نیز صبح امروز برای تردد وسائط نقلیه باز شد و فقط راه ایرانشهر - خیرآباد تا زمان فروکش کردن آب همچنان مسدود است.
وی ادامه داد: عوامل راهداری برای بازگشایی مسیر ایرانشهر - خیرآباد در محل حاضر هستند.
مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت: تا بعد از ظهر بارندگی نداریم اما بعد از ظهر امروز در ارتفاعات خاش به سمت جنوب و مرکز استان از جمله زاهدان بارندگی پیش بینی می شود.
اربابی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی در مناطق مختلف جنوب سیستان و بلوچستان شب گذشته بارندگی داشتیم اما بیشترین آن با 50 میلی متر مربوط به ایرانشهر است.
سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومتر مربع (معادل 5/11درصد مساحت کشور) و 19 شهرستان و بیش از 2 میلیون و 800 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که امکان دارد همزمان چندین پدیده از جمله توفان، بارندگی، سیل، خشکسالی و مواج شدن دریا را تجربه کند.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

نظر شما