شناسهٔ خبر: 22650031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

کتاب «خاطرات ورزش کشتی لارستان» منتشر می‌شود

رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان گفت: تصاویر خاطرات ورزش کشتی این شهرستان با همکاری پیشکسوتان و دست‌اندرکاران کشتی لارستان تدوین و منتشر می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی‌اکبر عسکرپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایپنا واحد فارس با بیان این مطلب اظهار داشت: این کتاب که شامل تصاویر خاطرات قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشتی شهرستان لارستان در مسابقات استانی، کشوری و بین‌المللی و همچنین اردوهای مختلف تیم ملی است برای نخستین‌بار با عنوان «راز ماندگاری» رونمایی می‌شود.

وی با اعلام اینکه این کتاب به عنوان یک کار ارزشمند و ماندگار محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: واحد روابط عمومی و امور فرهنگی هیأت کشتی لارستان از تمام پیشکسوتان و قهرمانان کشتی این شهرستان تقاضا دارد به منظور سهولت در گردآوری این کتاب، تصاویر خود را به دفتر هیأت کشتی این شهرستان تحویل داده و یا به نشانی Wrestling.larestan30@Gmail.com ارسال کنند.

عسکرپور با بیان اینکه هیأت کشتی لارستان قهرمانان زیادی را در عرصه کشوری و بین‌المللی به جامعه کشتی کشور معرفی کرده و همواره در میان هیأت های برتر استان فارس قرار داشته است، افزود: هدف از تدوین کتاب خاطرات ورزش کشتی لارستان ارج نهادن به تلاش‌های چندین ساله قهرمانان و پیشکسوتان، رشد و توسعه این رشته ورزشی و همچنین معرفی ظرفیت کشتی این شهرستان به کشور است.

رئیس هیأت کشتی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه کتاب خاطرت ورزش کشتی شهرستان لارستان توسط واحد روابط عمومی و امور فرهنگی هیأت کشتی این شهرستان طراحی می‌شود، بیان داشت: این کتاب به زودی با عنوان «راز ماندگاری» در مراسمی با حضور مسوولان هیأت کشتی استان فارس و دیگر مسوولان سیاسی ورزشی لارستان رونمایی می‌شود.

نظر شما