شناسهٔ خبر: 2261233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ویسی: برای گرفتن سه امتیا‌ز از پیکان به تهران آمده‌ایم

سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که تیمش بازی بزرگ و سختی را پیش‌رو دارد، گفت: امیدوارم از این بازی دست پر به خانه برگردیم. وی درگذشت "غلامحسین مظلومی" هم را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که تیمش بازی بزرگ و سختی را پیش‌رو دارد، گفت: امیدوارم از این بازی دست پر به خانه برگردیم. وی درگذشت "غلامحسین مظلومی" هم را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان با بیان این که امیدوار است تیمش بازی خیلی خوب و توام با پیروزی را انجام دهد، اظهار کرد: با توجه به شناختی که از آقای ابراهیم زاده و مجموعه پیکان داریم، آمده‌ایم که بازی بسیار بزرگ و خوبی را انجام دهیم و با دست پر برگردیم.

وی با بیان این که یک امتیاز هم برای تیمش خوب است خاطرنشان کرد: ولی سه امتیاز ما را زود به بالای جدول نزدیک‌تر می‌کند و با خیال راحت به سراغ نیم فصل دوم می‌رویم.

سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که شروع خوبی را در ابتدای فصل نداشت، افزود: ما در پنج بازی اول تنها دو امتیاز را کسب کردیم اما هر چه پیش رفتیم روند رو به رشدی را طی کردیم. به طوری که در پنج بازی دوم شش امتیاز را کسب ‌کرده‌ایم و در چهار بازی اخیر هفت امتیاز به دست آورده‌ایم.

ویسی ادامه داد: درمورد تیم پیکان صحبت‌ خاصی ندارم ولی در مورد خودمان می‌دانم که با پیروزی که در بازی قبل به دست آوردیم، انگیزه خوبی را برای پیروزی مقابل پیکان داریم.

وی خاطر نشان کرد: در این بازی خدا را شکر هیچ مصدوم و محرومی نداریم و این از معدود بازی‌هایی است که همه بازیکنانمان را در اختیار داریم.

ویسی دلیل شرکت نکردن در نشست خبری بعد از بازی با سپاهان را کسالت خود عنوان کرد و گفت: از جامعه رسانه‌ای به خاطر این موضوع عذرخواهی می‌کنم ولی به خاطر بازی سنگینی که شرایط بازی با تیم سپاهان و استرس این بازی دچار مشکل شدم و فشارم افت کرد به همین دلیل نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم.

سرمربی استقلال خوزستان در بخش دیگری از این نشست با ابراز تاسف از درگذشت "غلامحسین مظلومی" گفت: درگذشت این بزرگ مرد فوتبال ایران را به همه جامعه ورزش تسلیت می گویم. درگذشت این پیشکسوت فوتبال جامعه ورزش را داغدار کرده است.

ا‌نتها‌ی پیا‌م

نظر شما