شناسهٔ خبر: 22604891 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

«زنداني ‌ها»؛ فيلم جديد مسعود ده‌نمکي

صاحب‌خبر -

 مسعود ده‌نمکي براي ساخت فيلم سينمايي «زنداني‌ها» هفتمين اثر سينمايي‌اش درخواست پروانه ساخت به وزارت ارشاد ارائه داد.

به گزارش فارس، «زنداني ها» عنوان جديدترين ساخته مسعود ده نمکي است . اين فيلم هفتمين اثر بلند سينمايي ده نمکي به شمار مي آيد که براي دريافت پروانه ساخت از وزارت ارشاد به عنوان تهيه کننده و کارگردان اقدام کرد. «زنداني ها» با موضوع اجتماعي آماده مي شود و وقايع آن در تاريخ معاصر مي گذرد. ده نمکي مانند ديگر آثار خود در اين فيلم نيز به دنبال ارزش هاي فراموش شده و دغدغه هاي انساني است.

ده نمکي قصد داشت در آستانه چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي فيلم «طيب خان» را بسازد که به دليل موانعي که بر سر راه توليد فيلم ايجاد شد و فصل مناسب فيلمبرداري که از دست رفت تصميم گرفت توليد فيلم را به سال آينده و همزمان با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي موکول کند و فيلمنامه اجتماعي «زنداني ها» را براي توليد آماده کرد. به محض دريافت پروانه ساخت مراحل اجرايي فيلم انجام شده و فيلم وارد مرحله توليد مي شود که با پيش بيني هاي صورت گرفته فيلم براي حضور در جشنواره سي و ششم فيلم فجر آماده خواهد شد.

بنابراين گزارش، مجموعه آثار مسعود ده نمکي مورد توجه مخاطب قرار گرفت و فيلم هاي «اخراجي‌ها» در برهه اي از زمان مخاطب را با سينما آشتي داد و رکورد مخاطب را در سينماي ايران جابه جا کرد. مجموع فروش شش فيلم ده نمکي در گيشه سينماها بيش از 30 ميليارد تومان است و به همين دليل او يکي از پولسازترين کارگردانان سينماي ايران به شمار مي آيد.

برچسب‌ها:

نظر شما