شناسهٔ خبر: 22593906 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

نان در ایلام فعلا گران نمی شود

ایلام- مدیرکل غله و بازرگانی استان ایلام گفت: نان در ایلام فعلاً گران نمی شود.

صاحب‌خبر -

کامران سلیمان پور در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه با وجود خبرهای گوناگون در خصوص گرانی نان در کشور، هنوز دستورالعمل اجرایی آن به استان نرسیده است، اظهارداشت: وزارت صنعت، معدن تجارت و شرکت بازرگانی دولتی کشور هیچ ابلاغیه ای در این خصوص صادر نکرده و نان در ایلام از اول آذر گران نمی شود.

وی با اشاره به اینکه پروسه تعیین قیمت نان طولانی خواهد بود، افزود: در صورت ابلاغ این موضوع، بایستی در جلسه با استاندار و شورای نرخ گذاری نان و بر اساس مؤلفه های مختلف، قیمت نان تعیین شود که این پروسه زمان بر خواهد بود.

مدیرکل غله و بازرگانی استان ایلام با تأکید بر اینکه به همه نانوایی های استان ابلاغ شده که از افزایش قیمت نان خودداری کنند، خاطرنشان ساخت: اگر واحدهای خبازی خودسرانه اقدام به افزایش نان کنند، با آنان برخورد خواهد شد.

کامران سلیمان پور به مشکلات نانوایی های استان اشاره کرد و بیان داشت: مشکلات نانوایی های استان زیاد است و باید برای رفع آن تصمیم اساسی اتخاذ شود و این طور نیست که با افزایش قیمت نان مشکلات آنها برطرف شود.

وی با اشاره به توزیع آرد سبوس دار در بین نانوایی های استان، یادآور شد: آرد سفید سلامت مردم را به خطر می اندازد و بنابراین نانوایی ها باید بتوانند با استفاده از آرد سالم و سبوس دار نان مورد نیاز مردم را تهیه کنند.

نظر شما