شناسهٔ خبر: 22571217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شبکه گاز مناطق زلزله زده استان کرمانشاه وصل شده است

کرمانشاه - ایرنا - مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: گاز تمامی مناطق زلزله زده شهری و روستایی غرب استان پس از نشت یابی و رفع ایرادات، وصل شده است.

صاحب‌خبر -

امیر مرادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طول شبکه انتقال گاز در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به یک هزار و 950 کیلومتر می رسد که همه این مسیر عیب یابی و رفع نقص شده است.
وی با اشاره به اینکه 47 هزار انشعاب گاز در مناطق زلزله زده وجود دارد، تعداد مشترکین گاز در این مناطق را 93 هزار مورد عنوان کرد.
به گفته مرادی، همکاران شرکت گاز مستقر در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه نیز به صورت مرتب آمادگی خود برای وصل انشعاب داخلی منازل مسکونی دارای قابلیت سکونت، را اعلام کرده اند.
مسئول روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه برای وصل مجدد گاز در منازل، کارشناسان این شرکت حتما باید حضور داشته باشند افزود: قبل از آن کنتور حتما باید بازبینی و رفع نقص شود.
وی با بیان اینکه کارشناسان شرکت گاز 7 استان کشور به مناطق زلزله زده اعزام شده اند، گفت: هم اکنون حدود 200 نفر از نیروهای شرکت گاز در مناطق برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان در مناطق زلزله حضور دارند.
مرادیاظهار کرد: روز گذشته گاز 800 واحد مسکونی در ثلاث باباجانی و 500 واحد نیز در سرپل ذهاب وصل شد و در صورت اعلام سایر منازل مسکونی و همچنین نانوایی ها و ادارات، آمادگی برای وصل شبکه گاز واحدها دراین مناطق نیز وجود دارد.
زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که براساس آمارهای اعلام شده 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم داشته است.
1625/7458
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشار: محسن فتاحی

انتهای پیام /*

نظر شما