شناسهٔ خبر: 22555388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حسن رسولی در گفتگو با دیده بان ایران خبر داد ؛ مدیر عامل فروشگاه رفاه در گفت و گو با دیده بان ایران از کمک ویژه به زلزله زدگان کرمانشاه خبر داد؛

رفع چالش های شهرداری اندیمشک نیازمند برنامه ریزی جدی است

امام جمعه اندیمشک با اشاره به تجمع های چندروزه کارکنان شهرداری اندیمشک گفت:برای رفع چالش های این شهرداری باید برنامه ریزی جدی تر و ایجاد درآمد پایدار در نظر گرفته شود.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری در خطبه های این هفته نمازجمعه اندیمشک با اشاره به تلاش فرماندار و نماینده این شهرستان برای کمک به حل مشکل شهرداری اندیمشک افزود:شهرداری اندیمشک باید از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کند زیرا کمک های مقطعی نمی تواند چاره همیشگی مشکلات عمیق این شهرداری باشد.
وی بیان کرد:بی برنامگی موجب ایجاد بحران در شهرستان شده است و برای حل این مشکلات همه باید همدل و همراه شوند.
وی در بخش دیگری با اشاره به حادثه زلزله اخیر گفت:نوعدوستی مردم کشورمان قابل تقدیر است و مردم و مسئولان در همان ساعات اولیه به کمک مردم آسیب دیده شتافتند.
وی گفت:تاکنون از اندیمشک کمک های بسیار خوبی به مناطق زلزله زده ارسال شده است .
حجت الاسلام حسینی نوری گفت:کانالها و رسانه های بیگانه به دنبال بهره برداری و تبلیغات منفی علیه مسئولان و نحوه کمک رسانی هستند لذا باید در این خصوص هوشیار بود.
وی با گرامیداشت هفته بسیج،از بسیج به عنوان پیشرو در همه عرصه ها نام برد و افزود:تا بسیج و بسیجیان پرتلاش و با اقتدار هستند از دشمن هیچ واهمه ای نیست .
امام جمعه اندیمشک با تشریح آسیب های اجتماعی در جامعه گفت:باید برای رفع آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق، بیکاری و سرقت تلاش مضاعف شود.
وی عمده ترین آسیب اجتماعی و مادر تمام مشکلات را بیکاری دانست و گفت:بحران بیکاری در اندیمشک وکشور وجود دارد که برای حل این مشکل باید برنامه های کوتاه مدت و بلندمدت اجرا و بنگاه های زودبازده فعال شوند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما