شناسهٔ خبر: 22545516 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

بسیج نشات گرفته از اتحاد، وحدت و انسجام مردم است

گروه اجتماعی: معاون فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه بسیج نشات گرفته از اتحاد و وحدت و انسجام مردم است، گفت: اگر ایثار و مقاومت بسیج نبود امروز ما در این شرایط قرار نداشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ابراهیم چراغی، معاون فرماندار شهرستان رضوانشهر امروز، 25 آبان در جلسه گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) و ابراز همدردی با بازماندگان زلزله استان کرمانشاه، اظهار کرد: بسیج فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام تولد یافته و در ملت‌های مسلمان رشد پیدا کرده است.

وی با اشاره به هوشمندی امام راحل(ره)، افزود: ظلم‌ستیزی و عدالت‌خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان تبلور دوباره بسیج در عصر حاضر بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: گرچه تاریخ گواهی می‌دهد، اما با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری شک نداریم که بسیاری از پیشرفت‌های کشور امروز مرهون تفکر بسیجی است.

چراغی با بیان اینکه بسیج نشات گرفته از اتحاد و وحدت و انسجام مردم است، گفت: اگر ایثار و مقاومت بسیج نبود امروز ما در این شرایط قرار نداشتیم.

معاون فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: استکبار تمام همت خود را به کار بسته بود تا انقلاب ما را دچار مشکل کند، اما با رشادت و ایستادگی و مقاومت بسیج در مقابل دشمنان به پیروزی رسیدیم.

وی درخصوص نقش بسیج در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، متذکر شد: بسیج با احساس مسئولیت و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد عرصه‌های مختلف شده و دستاوردهای بزرگی برای کشور به ارمغان آورده است.

چراغی خواستار همکاری و پشتیبانی همه مسئولان در برنامه های هفته بسیج شهرستان با سپاه ناحیه رضوانشهر شد.

سرهنگ قاسمی، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رضوانشهر نیز، با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، اظهار کرد: امروز بسیجیان با اخلاص و با پیروی از ولایت‌ فقیه ادامه‌دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسیج و اینکه بسیجی هستیم افتخار می‌کنیم.

وی سبب جاودانه شدن بسیج را فرهنگ و تفکر بسیجی دانست و یادآور شد: فعالیت بسیجیان به ‌منظور حفظ آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی است و حوزه  های مادی این فعالیت‌ها جایگاهی ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر با اشاره به سه شاخص مهم بسیج که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، یادآور شد: بصیرت و ایمان توام با عمل به هنگام ویژگی بارز بسیج است.

نظر شما