شناسهٔ خبر: 22545224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس سنای ایرلند به مردم و دولت ایران

لندن - ایرنا - 'دنی او دونوان'Denis O Donovan رئیس سنای ایرلند روز پنجشنبه در پیامی مراتب تسلیت و همدردی خود و سناتورهای این کشور را با مردم و دولت ایران در پی زمین‌لرزه دلخراش یکشنبه گذشته، اعلام داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در پیام رئیس سنای ایرلند که در اختیار سفارت ایران در دوبلین قرارگرفته آمده است: امروز در سنای ایرلند، سناتورها مراتب همدردی خود را با بازماندگان افرادی که عزیزان خود را در زلزله اخیر در ایران ازدست‌داده‌اند و تمام کسانی که آسیب‌دیده‌اند، اعلام کردند.
وی در پیام خود اعلام کرد: این‌جانب نیز خود را در غم ایشان شریک می‌دانم و مراتب همبستگی خود با مردم و دولت ایران و تلاش‌های آنان برای مدیریت عواقب این حادثه غم‌انگیز را اعلام می‌دارم.
پیش ‌از این نیز شماری از مقامات ایرلندی ازجمله رئیس‌جمهوری، وزیر امور خارجه و مقامات پارلمانی این کشور مراتب تسلیت خود را با مردم ایران اعلام کرده بودند.
به گزارش ایرنا از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و16 ثانیه شامگاه یکشنبه 21 آبان ماه، استان های غربی کشورمان را لرزاند که بیش از 500 کشته و 7 هزار مصدوم داشته است.
مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است.
این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.
اروپام ** هـ ن **1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

انتهای پیام /*

نظر شما