شناسهٔ خبر: 22537612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

کمک رسانی دانش آموزان استان همدان به آسیب دیدگان زلزله غرب کشور

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، مصطفی خزاعی افزود: دانش آموزان استان همدان ضمن ابراز همدردی با دانش آموزان آسیب دیده زلزله اخیر در

صاحب‌خبر - به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان، مصطفی خزاعی افزود: دانش آموزان استان همدان ضمن ابراز همدردی با دانش آموزان آسیب دیده زلزله اخیر در استان کرمانشاه، با حضور در پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی، هدایای خود را تقدیم به زلزله زدگان کردند.
وی ادامه داد: این کمک ها علاوه بر پایگاه های هلال احمر در سطح شهرستان ها و مناطق، در تعداد زیادی از مدارس استان نیز جمع آوری و به استان کرمانشاه ارسال شده است.
وی اظهار کرد: دانش آموزان با حضور پررنگ خود در محل های جمع آوری کمک های مردمی، جلوه هایی از عشق، ایثار و همدلی را به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا، حدود 285 هزار دانش آموز در 2 هزار و 800 مدرسه و مرکز آموزشی استان همدان با بیش از 12 هزار کلاس درس تحصیل می کنند.
به گزارش ایرنا زمین لرزه شدیدی ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده، زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
1181/2087
تنظیم کننده:الهام تدین**انتشار: زهرا پیرنیا
انتهای پیام

نظر شما