شناسهٔ خبر: 22501101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

25 تیم جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در حال آماده باش/ جمع آوری کمک های مردمی از امروز در سطح استان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همه مراکز جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امروز کمک های مردمی را جمع آوری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد خامسان،مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، در گفتگو با خاورستان، از آمادگی 25 تیم جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برای کمک به زلزله زده های غرب کشور خبر داد.

 

وی افزود:با توجه به اینکه اعزام تیم های امداد رسانی به مناطق زلزله زده به دستور EOC در مرکز کشور است و در صورت نیاز به کمک به استانها اعلام اعزام نیرو می‌شود، تا به این لحظه از مرکز کشور به جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اعلام نیاز و اعزام تیم های امدادی  نشده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: همکاران ما در مراکز جمعیت هلال احمر سطح خراسان جنوبی در حالت آماده باش کامل از صفر تا 100 هستند و چنانچه به جمعیت هلال احمر استان اعلام نیاز شود  تیم ها را اعزام خواهیم کرد.

 

خامسان عنوان کرد: 25 تیم که در حال آماده باش هستند که شامل 11 تیم اسکان،11 تیم آوار برداری، دو تیم واکنش سریع و یک تیم درمان اضطراری است.

 

وی با اشاره به اینکه روز گذشته یک محموله موکت از خراسان جنوبی برای مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شده است، گفت: از امروز هم پایگاه های جمع آوری کمک در همه مراکز جمعیت هلال احمر سطح استان آماده جمع آوری کمک های مردمی است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی اذعان کرد: از آنجایی که اقلام مورد نیاز اعلام شده بیشتر پتو و کنسروجات است از همشهریانی که می‌خواهند کمک کنند در خواست می‌شود اقلام مورد نیاز را به پایگاه ها تحویل دهند  و یا به صورت نقدی کمک کنند تا در همان محل اقلام مورد نیاز خریداری شود.

 

خامسان خاطر نشان کرد: همچنین از امروز یک پایگاه جمع آوری کمک های مردمی با همکاری هیئت ابوالفضلی مصلی در محل میدان ابوذر شهر بیرجند برای جمع آوری کمک های مردم مستقر است.

 

وی یادآور شد: شمار حساب 99999 نزد همه بانکهای کشور هم برای جمع آوری کمک های نقدی مردم در نظر گرفته شده است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: به محض اینکه کمک های مردمی جمع آوری شده به اندازه یک دستگاه کامیون برسد کمک های مردمی برای زلزله زدگان ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

نظر شما