شناسهٔ خبر: 22489100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان:

پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان در هرمزگان برپا شد

R7720/P1377/S6,58/CT1

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان از برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده غرب کشور توسط جمعیت هلال احمر در سراسر هرمزگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اعمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس، اظهار داشت: از زمان وقوع زلزله در مناطق غرب کشور هزار و 483 نیروی امدادگر در قالب 287 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر هرمزگان به حالت آماده باش درآمده‌اند تا در صورت نیاز به این مناطق اعزام شوند.

وی ادامه داد: اقلام مورد نیاز برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان نیز در هرمزگان وجود دارد و این آمادگی را داریم تا به لحاظ تجهیزاتی نیز پشتیبانی لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان افزود: استان هرمزگان جزء 17 استان معین برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور نیست، اما در صورت نیاز برای امدادرسانی در غرب کشور حضور می‌یابیم.

اعمی بیان داشت: استان هرمزگان هفت هزار و 200 داوطلب فعال و 105 خودروی سبک و سنگین امداد رسانی دارد که برای کمک به مناطق زلزله زده آماده هستند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل جمع‌آوری و دریافت کمک‌های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله‌زده ابلاغ شده است، تصریح کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط جمعیت هلال احمر در سراسر هرمزگان برپا شده و همچنین مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 99999 در تمامی بانک‌ها واریز کنند.

انتهای پیام/

نظر شما