شناسهٔ خبر: 22497196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

5 هزار تخته چادراز پاکدشت به مناطق زلزله زده ارسال شد

تهران-ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت از ارسال 5 هزار تخته چادر برای کمک به مردم مناطق زلزله زده ، به غرب کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

امیر بذرافشان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر پاکدشت پس از وقوع زلزله غرب کشور، درحالت آماده باش کامل قرار گرفته و با دایر کردن پایگاه جمع آوری کمک های مردمی، اقدام به ساماندهی این اقلام کردند.
وی اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده ، 5 هزار تخته چادر از پایگاه امداد و نجات جاده ای ثامن الحجج پاکدشت بارگیری و پیش از ظهر امروز به کرمانشاه ارسال شد.
وی گفت : 6 گروه امدادی به همراه دستگاه های زنده یاب در شهرستان پاکدشت در آماده باش کامل به سر می برند تا در صورت اعلام نیاز به مناطق زلزله زده اعزام شوند.
زمین لرزه ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ژرفای9.33 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
این زمین لرزه که کانون آن جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده زیان ها و آسیب های زیادی به بار آورده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539

انتهای پیام /*

نظر شما