شناسهٔ خبر: 22483386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

انتقال مجروحان با بالگردهای امداد هلال احمر/ جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به انتقال مجروحان جهت مداوا به بیمارستان های کرمانشاه، اعلام کرد: شش فروند بالگرد امدادی تا عادی شدن اوضاع در استان مستقر خواهند بود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران از اعزام 10 تیم ارزیاب به مناطق حادثه دیده استان خبر داد و گفت: از اولین ساعات زلزله 15 تیم امدادی با تجهیزات کامل به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

 

امیریان، با اشاره به انتقال مجروحان جهت مداوا به بیمارستان های کرمانشاه، اعلام کرد: شش فروند بالگرد امدادی تا عادی شدن اوضاع در استان مستقر خواهند بود.

 

وی به ابعاد آسیب در سرپل ذهاب اشاره و اعلام کرد: سگ های زنده یاب برای یافتن مجروحین احتمالی زیر آوار مانده به کار گرفته شده اند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به ارسال امکانات مورد نیاز گرمایشی، پتو و چادر به مناطق حادثه دیده، گفت: هلال احمر با تمام توان و امکانات خود در خدمت مردم استان است

 

وی با اشاره به ارسال امکانات مورد نیاز حادثه دیدگان از قبیل پتو و چادر، گفت: همشهریانی که خواهان کمک به زلزله زدگان هستند می توانند این اقلام را به هلال احمر شهرستان ها تحویل دهند.

 


 

نظر شما