شناسهٔ خبر: 22482974 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه:

اسکان زلزله زدگان در اماکن ورزشی کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اماکن و سالن های ورزشی استان از شب گذشته برای اسکان در اختیار زلزله زدگان قرار گرفته و تمام امکانات برای خدمات رسانی به آنان بسیج شده است.

صاحب‌خبر -

سید ارسلان حسینی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال وقوع زلزله شدید دیشب، تمام اماکن ورزشی مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیار زلزله زدگان قرار گرفت.
وی افزود: تمام زمین های چمن و سال های مسقف خود را برای برپایی چادر و اسکان زلزله زدگان بخصوص در مناطقی که آسیب بیشتری دیده اند در اختیار مدیریت بحران قرار داده ایم.
حسینی افزود: تعداد بسیار زیادی از خانواده های زلزله زده از شب گذشته در زمین های چمن که از امنیت بیشتری در هنگام وقوع پس لرزه برخوردار است استقرار یافته اند.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه همچنین به دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اعطای تمامی امکانات لازم به حادثه دیدگان زمین لرزه نیز اشاره و اظهار کرد: آقای سلطانی فر شخصا پیگیر امدادرسانی است.
وی گفت: تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان در حالت آماده باش هستند و اگر لازم باشد امکانات شهرستان هایی که کمتر در معرض زلزله قرار دارند نیز به مناطق آسیب دیده ارسال خواهد شد.
زمین لرزه ساعت 21:48 شامگاه یکشنبه 21 آبان 96 با قدرت 7.3 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ژرفای 33.9 کیلومتری زمین استان های کرمانشاه، ایلام و کردستان و بخش های گسترده ای از غرب و شمال غرب کشور را لرزاند.
کانون این زمین لرزه جنوب حلبچه عراق نزدیک مرزهای استان کرمانشاه گزارش شده است.
8066/1354
خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده: پروانه امانی

انتهای پیام /*

نظر شما