شناسهٔ خبر: 22481347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در گلستان و استاندار گلستان؛

همه ظرفیت‌های استان گلستان آماده کمک به مردم حادثه‌دیده در غرب است

R41471/P41362/S6,70/CT12

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و استاندار گلستان با صدور بیانیه‌های جداگانه ضمن تسلیت جان باختن شماری از هم‌وطنان در حادثه زلزله شب گذشته اعلام کردند: همه ظرفیت‌های استان گلستان آماده کمک به مردم حادثه دیده در غرب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سید مناف هاشمی استاندار گلستان با صدور پیامی جان باختن تعدادی از هم‌وطنان در حادثه زلزله شب گذشته را تسلیت گفت و اظهار کرد: گلستان آمادگی همیاری و امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله در غرب کشور را دارد.

در متن پیام استاندار گلستان آمده است: خبر حادثه زمین لرزه در غرب کشور و جان باختن و زخمی شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان سبب تأسف و اندوه فراوان شد.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف استان گلستان، این حادثه تلخ و مصیبت‌بار را به ملّت بزرگ ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز و مصیبت زده استان‌های کرمانشاه و ایلام و خانواده های آنان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه ایزد منان صبر و تحمل این محنت جان‌گداز را مسالت دارم.

یقیناً همه ظرفیت‌های استان در کنار مردم حادثه دیده در غرب استان هستند و از هیچ همیاری در زمینه امدادرسانی دریغ نخواهند کرد و امیدواریم این همراهی بتواند در کاهش آلام و جبران خسارات مادی و معنوی موثر باشد.

همچنین در پیام آیت‌الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان آمده است: حادثه زمین لرزه در مناطق غربی کشور به ویژه استان کرمانشاه که سبب کشته و مجروح شدن عده‌ای از هموطنان شده باعث تاسف و تاثر شد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای آسیب‌دیدگان و بازماندگان شفای عاجل و صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

لازم است مسئولان و ملت مساعی خود را برای کاهش آلام این عزیزان به کار برند.

انتهای پیام/

نظر شما