شناسهٔ خبر: 22429330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پدری که سه قلوهایش را در کوچه رها کرد!

پدر نوزادان سه قلو در بوکان فرزندانش را در کوچه رها کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس اداره بهزیستی بوکان ضمن تایید این خبر به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: سه قلوهای 20 روزه توسط پدرنامهربان و به علت اختلافات والدین در یکی از کوچه های بوکان رها شدند.
احمدنژاد افزود:اختلاف بین پدر و مادر سه قلو ها باعث شده که پدر سه قلوهای خود را که مادر آنها را به خاطر معیشت و خرج و مخارج طرد کرده در یکی از کوچه های بوکان رها کند.
وی گفت: حال عمومی این سه قلوها مساعد است و در بیمارستان شهید قلی پور بوکان نگهداری می شوند و منتظر رای دادگاه نسبت به تعیین تکلیف این نوزادان هستیم.
وی تصریح کرد:  منتظر رای دادگاه نسبت به تعیین تکلیف این نوزادان هستیم و چنانچه دادگاه رای به باز گرداندن سه قلوها نزد پدر و مادر کند اداره بهزیستی این نوزادان را به آنها بازمی گرداند و در غیراینصورت بهزیستی سرپرستی آنها را برعهده خواهد گرفت.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان گفت: این نوزادان حاصل ازدواج دوم این پدر است و با وجود تمکن مالی از دادن نفقه به همسر دوم امتناع می کند و با توجه به اینکه پدر و مادر این سه قلو مشخص است و هویت معلوم دارند احتمال باز گرداندن آنها به والدین بیشتر است و این اداره از افرادی نگهداری می کند که پدر و مادر نامشخص دارند.

نظر شما