شناسهٔ خبر: 2238111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

کي روش: توجيهات سرمربي کره به من ربطي ندارد

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران پس از پيروزي تيمش برابر کره جنوبي گفت: خوشحال مي شوم دوباره با تيم ملي کره در جام ملت هاي آسيا رويارو شويم.

صاحب‌خبر -

کارلوس کي روش پس از پيروزي يک بر صفر عصر امروز سه شنبه تيمش برابر کره جنوبي به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مجموعه ورزشي آزادي ضمن بيان اين مطلب افزود: هر دو تيم بازي خوبي را به نمايش گذاشتند. البته براي ما نتيجه اين ديدار خيلي مهم نبود. مهم مواردي بود که ما از اين بازي ياد گرفتيم.

وي ادامه داد: اين ديدار فرصت خوبي براي جوان ما بود که براي آينده تجربه کافي را کسب کنند. بازيکنان من عملکرد خوبي داشتند و پاس هاي زيادي را رد و بدل کردند.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران در مورد اظهارات سرمربي تيم ملي کره جنوبي گفت: بسيار شگفت زده هستم که مربي در اين سطح چنين صحبت هايي را مطرح مي کند. گلي که ما به ثمر رسانديم کاملا درست بود. اگر بخواهيم چنين اشتباهاتي را مطرح کنيم پنالتي ما هم ناديده گرفته شد. اين توجيهات سرمربي کره به من ربطي ندارد. من از بازيکنانم به خاطر تلاشي که داشتند تشکر مي کنم. آنها بازي قابل تحسيني را از خود به نمايش گذاشتند.

وي با بيان اينکه هيچ توضيحي در مورد رفتارهايش در کنار زمين ندارد در پاسخ به سوال خبرنگار کره اي مبني بر اينکه کره اي ها موقعيت هاي گلزني زيادي را از دست داد گفت: به گل رسيدن يا نرسيدن جزيي از فوتبال است. ما هم موقعيت هايي براي گلزني داشتيم اما به گل نرسيديم. بازي حساسي بود و فشار زيادي روي هر دو تيم بوجود آمد. هيچکس منکر اين نيست که کره اي ها فرصت هاي زيادي از دست دادند. ما اين بازي را برديم. شايد کره مي توانست بازي را به تساوي بکشاند يا حتي در اين مسابقه پيروز شود.

کي روش در مورد اظهار نظر سرمربي تيم ملي کره جنوبي مبني بر اينکه در جام ملت هاي آسيا برابر ايران قرار خواهند گرفت و اين تيم را خواهند برد گفت: اگر سرمربي کره اينگونه دوست دارد ما هم بدمان نمي آيد. ما دوست داريم مقابل بهترين تيم ها قرار بگيريم. من به بازيکناني که در اختيار دارم افتخار مي کنم. ايران و کره و ژاپن جزو تيم هاي برتر آسيا هستند. پس چرا ما مقابل بهترين ها بازي نکنيم. من تشکر مي کنم که چنين چيزي را اعلام کرده است. اين بازي فرصت خوبي هم براي ما محسوب مي شود. آنجا هم تمام تلاشمان را به کار مي گيريم.

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با بيان اينکه خودش به اندازه کافي مشکلاتي دارد که ديگر وقت رسيدگي به مشکلات مربيان ديگر را ندارد در مورد استفاده از بازيکنان جوان در اين ديدار گفت: اين بازي فرصت مناسبي براي ما بود که بتوانيم به بازيکنان جوان ميدان بدهم. البته ما بازيکنان باتجربه اي هم در اختيار داريم که مي توانند به جوان ها کمک کنند.

وي در پايان گفت: بايد از کره اي ها تشکر کنم که براي انجام اين بازي به ايران آمدند. بازي خوبي هم از کار درآمد و فرصت خوبي براي ما بود که بتوانيم قبل از جام ملت هاي آسيا يک بازي تدارکاتي خوب برگزار کنيم.

نظر شما