شناسهٔ خبر: 2237734 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کی‌روش پس از پیروزی ایران:

خوشحال می‌شوم دوباره با کره‌جنوبی روبرو شویم/ حرف‌های سرمربی کره شگفت زده‌ام کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی تیمش برابر کره جنوبی گفت: خوشحال می شوم دوباره با تیم ملی کره در جام ملت های آسیا رویارو شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی روش پس از پیروزی یک بر صفر عصر امروز سه شنبه تیمش برابر کره جنوبی به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی آزادی ضمن بیان این مطلب افزود: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. البته برای ما نتیجه این دیدار خیلی مهم نبود. مهم مواردی بود که ما از این بازی یاد گرفتیم.

وی ادامه داد: این دیدار فرصت خوبی برای جوان ما بود که برای آینده تجربه کافی را کسب کنند. بازیکنان من عملکرد خوبی داشتند و پاس های زیادی را رد و بدل کردند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد اظهارات سرمربی تیم ملی کره جنوبی گفت: بسیار شگفت زده هستم که مربی در این سطح چنین صحبت هایی را مطرح می کند. گلی که ما به ثمر رساندیم کاملا درست بود. اگر بخواهیم چنین اشتباهاتی را مطرح کنیم پنالتی ما هم نادیده گرفته شد. این توجیهات سرمربی کره به من ربطی ندارد. من از بازیکنانم به خاطر تلاشی که داشتند تشکر می کنم. آنها بازی قابل تحسینی را از خود به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه هیچ توضیحی در مورد رفتارهایش در کنار زمین ندارد در پاسخ به سوال خبرنگار کره ای مبنی بر اینکه کره ای ها موقعیت های گلزنی زیادی را از دست داد گفت: به گل رسیدن یا نرسیدن جزیی از فوتبال است. ما هم موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم اما به گل نرسیدیم. بازی حساسی بود و فشار زیادی روی هر دو تیم بوجود آمد. هیچکس منکر این نیست که کره ای ها فرصت های زیادی از دست دادند.  ما این بازی را بردیم. شاید کره می توانست بازی را به تساوی بکشاند یا حتی در این مسابقه پیروز شود.

کی روش در مورد اظهار نظر سرمربی تیم ملی کره جنوبی مبنی بر اینکه در جام ملت های آسیا برابر ایران قرار خواهند گرفت و این تیم را خواهند برد گفت: اگر سرمربی کره اینگونه دوست دارد ما هم بدمان نمی آید. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم ها قرار بگیریم. من به بازیکنانی که در اختیار دارم افتخار می کنم. ایران و کره و ژاپن جزو تیم های برتر آسیا هستند. پس چرا ما مقابل بهترین ها بازی نکنیم. من تشکر می کنم که چنین چیزی را اعلام کرده است. این بازی فرصت خوبی هم برای ما محسوب می شود. آنجا هم تمام تلاشمان را به کار می گیریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه خودش به اندازه کافی مشکلاتی دارد که دیگر وقت رسیدگی به مشکلات مربیان دیگر را ندارد در مورد استفاده از بازیکنان جوان در این دیدار گفت: این بازی فرصت مناسبی برای ما بود که بتوانیم به بازیکنان جوان میدان بدهم. البته ما بازیکنان باتجربه ای هم در اختیار داریم که می توانند به جوان ها کمک کنند.

وی در پایان گفت: باید از کره ای ها تشکر کنم که برای انجام این بازی به ایران آمدند. بازی خوبی هم از کار درآمد و فرصت خوبی برای ما بود که بتوانیم قبل از جام ملت های آسیا یک بازی تدارکاتی خوب برگزار کنیم.

نظر شما