شناسهٔ خبر: 2235857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری ربایندگان دختر جوان

فرمانده انتظامی چناران از دستگیری زورگیرانی که اقدام به آدم‌ربایی می‌کردند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

فرمانده انتظامی چناران از دستگیری زورگیرانی که اقدام به آدم‌ربایی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه خراسان، سرهنگ قربان صنعتی با اعلام این خبر گفت: با بررسی‌ تصاویر دوربین‌های مداربسته و اظهارات شاهدان مشخص شد سه زورگیر شرور به قصد سرقت طلا و با تهدید سلاح‌سرد و ضرب و شتم دخترجوانی را به زور سوار بر خودروی پژو 405 که پلاک آن را پوشانده بودند، کرده و از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: با تشکیل اکیپ‌های گشت در سطح شهرستان و ردزنی‌های گسترده به صورت محسوس و نامحسوس و اقدامات اطلاعاتی خودروی سارقان در یکی از خیابان‌های شهرستان رویت وتعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.

صنعتی بیان‌کرد: ماموران پس از تعقیب و گریز کوتاه این خودرو را متوقف کرده و سارقان که با سلاح‌سرد قصد فرار داشتند دستگیر شدند و در بررسی‌های به عمل آمده از خودروی سارقان انواع سلاح‌سرد، سیم‌چین، ماسک، مقادیری موادمخدر کشف و متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس اگاهی شهرستان منتقل شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان چناران با اشاره به سابقه‌دار بودن زورگیران گفت: یکی از متهمان که 28 ساله است و دارای سوابق متعدد کیفری از قبیل مشارکت در سرقت‌مسلحانه در سیستان و بلوچستان و نگهداری سلاح غیرمجاز است، به عنوان سردسته مجرمان اعتراف کرد.

وی ادامه‌داد: بازجویی از مجرمان برای آگاهی از سرقت‌های احتمالی و همدستان دیگرشان همچنان ادامه دارد و پرونده متهمان زورگیر خشن تشکیل و به دادسرا اعزام شده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما