شناسهٔ خبر: 22226079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حریفان پارس جنوبی در لیگ برتر ووشو کشور مشخص شدند

ایوب چراغی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ابتدا پیش بینی شد مسابقات لیگ برتر ووشو کشور همانند برخی از لیگ ها بصورت تک گروهه برگزار شود ولی با توجه به

صاحب‌خبر - ایوب چراغی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ابتدا پیش بینی شد مسابقات لیگ برتر ووشو کشور همانند برخی از لیگ ها بصورت تک گروهه برگزار شود ولی با توجه به افزایش تیم ها مسابقات به 2 گروه تقسیم شده است.
وی بیان کرد: با این وجود مقرر شده بازی ها تا پایان اسفندماه به پایان برسد و پس از آن اردوی آمادگی تیم ملی برای مسابقات آسیایی جاکارتا در اندونزی در فروردین ماه آغاز شود.
چراغی ادامه داد: در گروه نخست مسابقات تیم پارس جنوبی بعنوان سرگروه با تیم های شهرداری ملارد، شهرداری دامغان، مقاومت و دانشگاه آزاد هم گروه شده است.
وی گفت: در گروه دوم این مسابقات نیز تیم های پاس ناجا، هیات ووشو البرز، شهرداری بندرعباس و دانشگاه آزاد قرار دارند.
چراغی ادامه داد: در گروه پارس جنوبی تیم شهرداری دامغان از تیم های قدر است که از مربیان تیم ملی در کادر فنی خود بهره می برد و مقاومت تهران و دانشگاه پیام نور نیز 2 تیم جدید این دور از مسابقات هستند.
وی عنوان کرد: مقاومت تهران از بهره گیری از جوانان ملی پوش و پیام نور نیز با استفاده از مربیان در تلاش برای حضوری قدرتمندانه برای مسابقات این فصل هستند.
چراغی افزود: در گروه مقابل نیز امسال رقابت اصلی با تیم های دانشگاه آزاد و پاس ناجا است.
وی گفت:اردوی آمادگی تیم پارس جنوبی از چند روز گذشته آغاز شده و بیشتر حاضران در تمرین ووشو کاران بومی استان هستند.
چراغی ادامه داد: شماری از ووشو کاران هم استانی نیز اکنون در مسابقات انتخابی تیم ملی در زنجان به سر می برند که امیدواریم محک خوبی برای آنها باشد و خود را به نحو مطلوب مهیای لیگ برتر کنند.
وی گفت: اردوی اصلی پارس جنوبی از 16 آبان در تهران آغاز می شود که دلیل اصلی آن نیز نبود سالن اختصاصی ووشو در استان بوشهر است.
چراغی افزود: با این حال با تلاش های مجموعه پارس جنوبی در مجموعه ورزشی خلیج نایبند واقع در عسلویه یک سالن در حال احداث است که امیداوریم با احداث آن تمرین های خود را بطور متمرکز در عسلویه برگزار کنیم که از این طریق زمینه استفاده بیشتر از بومی ها برای تیم ووشو پارس جنوبی فراهم می شود.
وی یادآور شد: امسال ووشو کارانی از عسلویه، جم و دشتستان داریم که با توجه به شایستگی و ظرفیت های فراوان خود می توانند کمک رسان تیم پارس جنوبی در لیگ برتر ووشو داشته باشیم که امسال نیز هشت بازیکن بومی در تیم پارس جنوبی با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام

نظر شما