شناسهٔ خبر: 22199266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راهپیمایی ضداستکباری در ۲۲ نقطه استان+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان امسال در ۲۲ نقطه کهگیلویه وبویراحمد با شعار غیرت انقلابی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکزکهگیلویه وبویراحمد، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانراهپیمایی ضداستکباری در ۲۲ نقطه استان  در نشست برنامه ریزی یوم الله ۱۳ آبان،با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا مصداق تمام استکبار است  گفت:۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (رضوان الله تعالی علیه) نام گذاری شده و مختص به قشر خاصی نیست. 
حجت الاسلام خاضع افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروزمبارزه با استکبار جهانی ویژه برنامه های فرهنگی- ورزشی و هنری نیز برگزار می شود.
وی ادامه داد: به این منظور کمیته های 9 گانه برای باشکوهتر برگزار کردن راهپیمایی یوالله 13آبان تشکیل شده و فعال است.
خاضع اضافه کرد: برپایی کرسی های آزاد اندیشی در مراکز دانشگاهی از جمله برنامه های گرامی داشت این روز است.
وی گفت: در روز 13 آبان زنگ استکبار ستیزی در مدارس استان نواخته می شود.
حجه الاسلام خاضع با بیان اینکه مردم در این روز با حضور گسترده ی خود با شهدا، آرمانهای امام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می کنند افزود: شهادت دانش آموزان و دانشجویان و تبعید امام راحل و همین طور فعالیتهای ضد انقلابی این روز را در یادها ماندگار کرد.
در این نشست حجه الاسلام حسینی صدرمسئول حوزه ی نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان هم به طرح توطئه های آمریکا و اسراییل بر علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: مردم استان به همراه ملت بصیر ایران بار دیگر در را هپیمایی روز 13 آبان انزجار قلبی خود از آمریکا و هم پیمانانش را ابراز خواهد کرد.
وی به طرح تجزیه عراق اشاره کرد و افزود: استقلال کردستان با هدف تهدید جمهوری اسلامی آخرین توطئه ی اسرایل و آمریکا بود که با هوشیاری سران منطقه شکست خورد.
حسینی صدر ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشوری تاثیر گذار، با نفوذ و مقتدر برای دفاع از منافع مسلمانان است که این موضوع قدرتهای شیطانی را نگران کرده است.
مقرر شد این راهپیمایی ساعت 10صبح 13 آبان در 22 نقطه ی استان برگزار شود.

نظر شما