شناسهٔ خبر: 2218836 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ایران شگفتی ساز رقابت های ساحلی آسیا

تیم ملی سپک تاکرا، به نشان برنز رسید

تیم ملی سپک تاکرا ایران، به نشان برنز بازی‌های ساحلی ۲۰۱۴ آسیا که در تایلند را کسب کرد. آئین توزیع نشان رشته تیمی، فردا ساعت ۱۶ به وقت پوکت برگزار می‌شود؛ از این رو هنوز نشان برنز کشورمان در جدول رده بندی نشان ها قرار داده نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، تیم ملی سپک تاکرا که با تیم‌های تایلند، هند و کره‌ جنوبی از قدرت‌های جهانی، همگروه بود، پس از شکست برابر میزبان، در یک مبارزه جانانه موفق شد تیم ملی هند را شکست داده تا شگفتی‌ ساز این رقابت‌ها شود.

کره‌ جنوبی که به قدرت و توانمندی سپک تاکرا ایران پی‌برده بود، با تمام قدرت برابر نمایندگان ما ظاهر شد و در ست اول  2 بر یک برنده شد، اما در ست دوم این تیم ملی سپک تاکرای ایران بود که نگذاشت تیم کره جنوبی برنده از میدان خارج شود و نتیجه را 2 بر صفر برد تا کار به تساوی بکشد، اما در ادامه در ست سوم، کره جنوبی با تمام قدرت آمد تا همچون هند، دیگر قربانی ایران در این رقابت‌ها نباشد و موفق شد ضمن برنده شدن در این میدان، در نهایت به نشان نقره بسنده کرده و تیم ملی سپک تاکرای ایران در عین شایستگی و درخشش به برنز و هفدهمین نشان کاروان ورزشی کشورمان برسد.

آئین توزیع نشان رشته تیمی، فردا ساعت 16 به وقت پوکت برگزار می‌شود؛ از این رو هنوز نشان برنز کشورمان همچون طلا و نقره تیم های تایلند و کره جنوبی در جدول رده بندی نشان ها قرار داده نشده است.
 

رقابت های سپک تاکرا در رشته رگو از روز پنجشنبه آغاز می شود.

نظر شما