شناسهٔ خبر: 2218298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان انرژی اتمی با خانواده شهید بابایی دیدار کرد

قزوین-ایرنا-رییس سازمان انرژی اتمی کشور روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهید بابایی ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مادر ایشان، از خانواده این شهید دلجویی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزراش ایرنا، دکتر' علی اکبر صالحی' در این دیدار ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهید سرلگشر 'عباس بابایی'، گفت: شهید بابایی الگویی ماندگار از دوران حماسی هشت سال دفاع مقدس است که افتخار ایران اسلامی محسوب می شود.

رییس سازمان انرژی اتمی کشور با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: صبوری مادران و پدران شهدا در سالهای پس از جنگ ستودنی است.

وی در ادامه اظهار کرد: مادر شهید بابایی در دامان پاک و مطهر خود فرزندانی رشید و صالح تربیت کردند که موجب عزت ایران اسلامی شدند و به همین خاطر نیز ایشان امروز به عنوان الگویی در تربیت صحیح فرزند محسوب می شوند.

صالحی در پایان درگذشت حاجیه بانو' فاطمه خوئینی' مادر سرلشگر شهید عباس بابایی را به خانواده این شهید تسلیت گفت و از خداوند برای بازماندگان طلب صبر کرد.

مادر شهید عباس بابایی شب گذشته (شنبه) به دلیل عارضه قلبی در سن 88 سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر وی قرار است ساعت 10 صبح سه شنبه 27 آبان از امامزاده اسماعیل(ع) قزوین تشییع شود و در جوار گلزار شهدای این شهر آرام گیرد.

شهید سرلشگر عباس بابایی که در سال 1329 در قزوین به دنیا آمده بود، پس از انجام عملیات موفق فراوان علیه دشمن بعثی، 15 مرداد سال 1366 هنگام بازگشت از یک عملیات برون مرزی بر اثر اصابت گلوله دشمن به هواپیمایش به شهادت رسید.

وی هنگام شهادت معاون عملیات فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

7392/ 614

نظر شما