شناسهٔ خبر: 22147559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازدید ذوالفقاری از پایانه مرزی مهران

71480

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی در بازدید از پایانه مرزی مهران با بیان این که ساماندهی زیرساخت‌های مرز بین‌المللی مهران؛ اولویت ستاد مرکزی اربعین است گت: به هیچ وجه در مرزهای چهارگانه ویزا صادر نمی‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری در جریان سفر امروز خود به استان ایلام، از پایانه مرزی مهران، جاده کمربندی ایلام و جاده مهران بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه های عمرانی مسیر زائران قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به نزدیکی و تمایل عموم زائران برای تردد از مرز مهران، مسئولان ستاد مرکزی اربعین تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا زیرساخت‌های این مرز به بهترین شکل ممکن تکمیل و برای پذیرایی از زائران آمده باشد .

رئیس ستاد مرکزی اربعین افزود: با تلاش‌های صورت گرفته مسیر ایلام به مهران قبل از اربعین سال آینده بطور کامل چهار بانده می‌شود و باید به سمتی حرکت کنیم که با تکمیل زیرساخت‌ها تنها در ایام اربعین مدیریت امور به خود مردم واگذار شود .

معاون امنیتی، انتظامی وزارت کشور اضافه کرد: امسال خوشبختانه اقدامات خوبی در بحث زیرساخت‌ها از جمله راه، پارکینگ و... انجام شده است .

ذوالفقاری با اشاره به اینکه زائران حتما به این نکته توجه داشته باشند که از مرزهایی که در هنگام ثبت‌نام اربعین انتخاب کرده‌اند استفاده کنند، یادآور شد: به هیچ وجه در مرزهای چهارگانه ویزا صادر نمی‌شود و حتما زائران در شهرهای مبداء نسبت به اخذ ویزا اقدام کنند .

رئیس ستاد مرکزی اربعین با بیان اینکه 12 مرکز و چهار کنسولگری برای ارائه ویزا به زائران اربعین 96 مشخص شده و متقاضیان با آرامش خاطر می‌توانند نسبت به تهیه روادید از این مراکز اقدام کنند، گفت: تمام تلاش مسئولان امر ایجاد زمینه آرامش خاطر و سهولت در تردد زائران در مرزهای چهارگانه است.

ذوالفقاری همچنین در جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی استان ایلام در پایانه مرزی مهران حضور یافت.

انتهای پیام

نظر شما