شناسهٔ خبر: 2214408 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عملکرد آسیایی‌ها در جام‌جهانی خوب نبود

اشتیلیکه: خوشحالم با تیم اول آسیا بازی می‌کنیم/ باید ذهنیت بازیکنان را تغییر بدهم

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی گفت: ما هم مثل تیم ایران و کارلوس کی‌روش به موفقیت در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی "خبرگزاری دانشجو"، اولی اشتیلیکه در نشست خبری پیش از دیدار دوستانه فردا مقابل ایران اظهار داشت: یک نتیجه بسیار خوب مقابل اردن به دست آوردیم و به همین دلیل با اعتماد به نفس بالایی وارد ایران شدیم. می‌دانیم اگر می‌خواهیم مقابل ایران پیروز میدان باشیم کار سختی خواهیم داشت. تصور می‌کنم در راه مهمی قدم می‌زنیم. این چهارمین بازی است که به عنوان سرمربی کره جنوبی روی نیمکت می‌نشینم. ما پیش از این 2 برد و 2 شکست داشته‌ایم و دو بازی تدارکاتی مقابل پاراگوئه و کاستاریکا داشته‌ایم.


وی گفت: می‌توانیم پیشرفت بسیار زیادی داشته باشیم و ما هم مثل تیم ایران و کارلوس کی‌روش به موفقیت و صعود در جام ملت‌های آسیا فکر می‌کنیم.


سرمربی تیم ملی کره جنوبی در پاسخ به سوالی درباره هدف‌ برگزاری بازی با ایران گفت: اسم این دو تیم را نباید دو تیم مقتدر و اول آسیا بگذاریم؛ چون کره در حال حاضر در رتبه چهارم آسیا قرار دارد. برای همین تلاش می‌کنم نحوه بازی این تیم و ذهنیات بازیکنان تیم را تغییر دهم. ما در مسیر آماده‌سازی گام برمی‌دارم. این چهارمین بازی است که من سرمربی تیم کره هستم و ما باید برای پیشرفت کردن بازی‌های زیادی داشته باشیم. طبیعتا من هم مانند کی‌روش در حال آماده‌سازی برای حضور در جام ملت‌ها هستم. پیش از بازی با اردن دو بازی دیگر نیز مقابل تیم‌های آسیایی داشته‌ایم و باید تلاش کنیم روز به روز بهتر شویم.


وی در پایان گفت: بازی‌های تیم ایران در جام جهانی را تماشا کرده‌ام. ایران مقابل آرژانتین بازی نزدیکی انجام داد و دنیا را شگفت‌زده کرد اما در مجموع عملکرد آسیایی‌ها در برزیل خوب نبود و‌ آن‌ها باید تلاش کنند تا پیشرفت بیشتری داشته باشند.

نظر شما