شناسهٔ خبر: 22112584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان:

دادستان اصفهان:ارتباط حادثه سقوط 2 نوجوان با بازی نهنگ آبی تایید نشد

اصفهان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اصفهان در اولین اظهار نظر درباره موضوع سقوط دو دختر نوجوان از پل شهید چمران اصفهان گفت: نسبت این حادثه با بازی نهنگ آبی تایید نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دادستانی کل کشور روز سه شنبه به نقل از حسن رحیمی با اشاره به تشکیل پرونده برای این حادثه و رسیدگی به وضعیت و دلایل سقوط 2 دختر نوجوان اصفهانی افزود: بطور قطع و یقین هنوز نمی توان علت این حادثه را اعلام کرد.
وی، با اعلام اینکه یکی از این 2 دختر همچنان تحت مراقبت های ویژه پزشکی است گفت: حدس و گمان های اولیه ای که درباره تاثیر بازی موسوم به نهنگ آبی بر روی خودکشی این دو جوان مطرح شده ، هنوز به اثبات نرسیده است.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان افزود: به نظر می رسد برخی مشکلات خانوادگی و فشارهای روحی موجب این حادثه شده است.
پیش از ظهر شنبه 29 مهر ماه دو دختر دانش آموز نوجوان از پل چمران اصفهان به پایین سقوط کردند که یکی از آنها جان باخت و نفر دوم به بیمارستان منتقل شد.
طی سه روز گذشته در خصوص علت این حادثه گمانه زنی و مطالب متفاوتی مطرح شده و برخی منابع آن را به چالش مجازی' نهنگ آبی' نسبت دادند.
از طرفی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز سه شنبه اعلام کرد: دانش آموز مجروح و بازمانده از حادثه سقوط از پل چمران اصفهان از علائم حیاتی پایدار و هوشیاری کامل برخوردار است.
جهانپور افزود: در زمان حاضر وضع جسمی این دختر نوجوان بسیار بهتر شده و اقدام های درمانی همچنان ادامه دارد.
ت/6994
خبرنگار:آرزو فلاح ** انتشاردهنده: سلطانمرادی

نظر شما