شناسهٔ خبر: 22096435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات قدیمی | لینک خبر

نهنگ آبی، دانش‌آموز اصفهانی را به کام مرگ کشید

صاحب‌خبر -
اصفهان ـ خبرنگار اطلاعات: فرمانده انتظامی استان اصفهان، علت سقوط ۲ دختر نوجوان از پل روگذر چمران اصفهان و فوت یکی از آن‌‌ها را تحت تاثیر بازی نهنگ آبی اعلام کرد.
سردار مهدی معصوم‌بیگی با اعلام اینکه در این حادثه یکی از دختران که ۱۵ ساله بود فوت کرد و دیگری که ۱۶‌ساله بود به‌شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد گفت: این ۲ دانش‌آموز‌، قبل از پرت‌کردن خود توسط یک دستگاه ضبط‌صوت، با خانواده خود خداحافظی کرده بودند و علت این کار را انجام بازی آنلاین نهنگ آبی در فضای مجازی اعلام کرده‌‌اند.
او افزود: بر اساس گزارش‌های موجود حال دانش‌آموز مجروح نیز وخیم اعلام شده است. فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس درخصوص پیامدهای بازی نهنگ آبی هشدارهایی داده بود افزود: این بازی در کشورهای مختلف قربانی گرفته است.
پیش‌ از ظهر شنبه، ۲ دختر جوان به‌‌طور همزمان از پل بزرگراه چمران اصفهان سقوط کردند. مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی اولیه و فوری در محل به بیمارستان منتقل شدند اما در زمان تحویل به بیمارستان به دلیل مصدومیت شدید، سطح هوشیاری پایینی داشتند.
کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی اصفهان نیز درباره وضع دانش‌آموز دیگر گفت: وی دچار آسیب ‌و شکستگی‌های متعدد شده است اما سطح هوشیاری او نسبت به روز پیش افزایش یافته و اقدام‌های درمانی در‌ حال انجام شده است.

نظر شما