شناسهٔ خبر: 22054264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برانکو: با روحیه مثبت منتظر شهرآورد هستیم/ پنالتی نفت هزار درصد اشتباه اعلام شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، برانکو در نشست خبری بعد از دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در جام حذفی که با پیروزی دو بر صفر سرخپوشان همراه شد، گفت: قبل از هر چیز باید از بازیکنانم و هواداران تشکر کنم زیرا بازی سختی پیش روی داشتیم ولی ما به عنوان گزینه برنده وارد میدان شدیم.
وی با اشاره به خستگی بازیکنان پرسپولیس به دلیل بازی سه شنبه شب برابر الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما بازی سختی برابر الهلال در مسقط داشتیم و به خاطر همین یکبار دیگر از بازیکنانم به دلیل تمرکز و شخصیت قهرمانی شان قدردانی می کنم.
برانکو ادامه داد: ما باید تکلیف بازی را در نیمه اول روشن می کردیم؛ پنج موقعیت خیلی خوب گل داشتیم اما دروازه نفت باز نشد.
سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد که تمرکز بازیکنان و سماجت هواداران باعث شد تا این تیم در این دیدار حساس نتیجه بگیرد.
وی در پاسخ به سوالی با تائید تغییر در پرسپولیس گفت: تغییراتی را اعمال کرده ایم، اما آن چیزی که مایه خوشحالی و خوشبختی ماست، اینکه نیمکت خوبی داریم و عملا هر بازیکنی از زمین خارج شود، خروجش را حس نمی کنیم.
برانکو درباره اظهارات «حمید درخشان» سرمربی نفت طلاییه مبنی بر اینکه پنالتی پرسپولیس، به اشتباه اعلام شد، گفت: من برای اظهار نظر درباره پنالتی تیم ما، باید فیلم را ببینم اما در یک صحنه دیگر پنالتی روی منشا صد در صد بود و این بازیکن را سرنگون کردند، ولی هزار درصد مطمئن هستم که پنالتی نفت پنالتی نبود.
سرمربی پرسپولیس درباره آماده نبودن «محمد انصاری» مدافع این تیم و احتمال حضورش در دیدار شهرآورد، تصریح کرد: هرکسی حق اظهار نظر دارد ولی من فکر می کنم انصاری امروز خیلی خوب بازی کرد؛ اینکه وی در شهرآورد بازی می کند یا نه بستگی به شرایط همه بازیکنان و تمرینات دارد.
وی در پاسخ به سوالی درباره احتمال حضور «بشار رسن» نیز همین جملات را تکرار کرد و افزود: بشار رسن بازیکن 20 ساله و جوانی است که می تواند از بازیکنان آینده دار فوتبال باشد.
برانکو همچنین درباره حواشی به وجود آمده در تمرینات این تیم و کنار گذاشته شدن «محسن مسلمان» از ترکیب پرسپولیس گفت: من باید اعتراف کنم که متوجه سوال شما نشدم. مسلمان مگر کجاست؟ من هم می توانم بگویم این مطالب را درباره شما شنیده ام.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9129**9144**1368
خبرنگار: سعید قهرمانی**انتشار: خیراله شفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما