شناسهٔ خبر: 2203031 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تشییع پیکر مادر شهید بابایی، پس فردا در قزوین

پیکر مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی با حضور مسئولان استانی و کشوری و مردم شهیدپرور استان قزوین، سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح از صحن امامزاده اسماعیل (ع) تشییع و در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حاجیه خانم فاطمه خوئینی، مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، دیشب در بیمارستان ولایت در 88 سالگی، به علت عارضه قلبی و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی، ساعت 10 صبح سه‌ شنبه، 27 آبان 1393، از امامزاده اسماعیل (ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع می‌شود.

برابر برنامه، در مراسم تشییع این مادر شهید، برخی از مسئولان کشوری از جمله نمایندگان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، و فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی، استانی و شهری حضور می یابند.

شهید عباس بابایی، چهارم آذرسال 1329، در شهر قزوین به دنیا آمد؛ پدرش اسماعیل و مادرش فاطمه نام داشت و تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند و سرلشکر خلبان شد.

این شهید بزرگوار، در سال 1353 ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد؛ 15 مرداد سال 66، با سمت فرمانده اطلاعات ـ عملیات در سردشت توسط نیروهای عراقی هنگام پرواز بر اثر اصابت گلوله ضد هوایی به گردن، سینه و دست به شهادت رسید. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

مادر بزرگوار شهید عباس بابایی نیز دارای سه پسر و 4 فرزند دختر بود که در یک ماه گذشته به علت بیماری آلزایمر، اختلال سطح هوشیاری و افت فشار در بیمارستان مهرگان قزوین بستری شد و پس از بهبود حال عمومی به بیمارستان ولایت این شهر منتقل شده بود که دیشب دعوت حق را لبیک گفت.

نظر شما