شناسهٔ خبر: 22012318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های ارتباطی استان تا روز جمعه (۲۸ مهر ماه) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا روز جمعه ۲۸ مهرماه در جاده‌های ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.


وی افزود: تردد موتور سیکلت‌ها به جز موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت ۲۴ جمعه ۲۸ مهر ماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.


رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۱۴ فردا از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.


سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلر‌ها در محور هراز ممنوع و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ امروز و فردا از این محور ممنوع است.


رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور سوادکوه هم تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ جمعه ۲۸ مهر ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.


سرهنگ قدمی افزود: به دلیل انجام تعمیرات سیستم روشنایی در تونل کندوان این جاده روز‌های شنبه، یک‌شنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۲۲ تا ۵ بامداد روز بعد بجز تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد آن، مسدود است.


وی گفت: انسداد شبانه در جاده کندوان تا ۲۳ آذر ادامه دارد و رانندگان می‌توانند از مسیر‌های جایگزین سوادکوه و هراز رفت و آمد کنند.


رئیس پلیس راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.


انتهای پیام/ع


ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعلام شد

نظر شما