شناسهٔ خبر: 21995814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخشش ورزشکاران استان سمنان با کسب ۵۲مدال رنگارنگ

خبرگزاری صداوسیما

ورزشکاران استان سمنان از ابتدای امسال تاکنون ۵۲مدال رنگارنگ ملی، بین المللی، آسیایی و جهانی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت روز تربیت و بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران گفت: بیشتر این مدال‌ها در رشته‌های ووشو، تکواندو، جودو، کاراته، تیراندازی و دارت بوده است.
فرزاد فتاحی هدف گذاری برای توفیق ورزش بانوان، توسعه ورزش های پارالمپیکی و رقابت های تیمی را از برنامه های توسعه ورزش در استان سمنان عنوان کرد.
فتاحی گفت: از ابتدای امسال استان سمنان میزبان 54مسابقه ملی و بین‌المللی و 10 اردوی تیم ملی در هر دو بخش آقایان و خانم ها بوده است.
وی با اشاره به حضور چهار هزار ورزشکار با برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در استان سمنان گفت: این میزبانی ها در توسعه گردشگری ورزش هم در این استان موثر است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از اجرای 120ویژه برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش در این استان خبر داد و گفت: یکی از طرح هایی که بهره برداری آن در دستور کار قرار دارد، ورزشگاه پنج هزار نفری گرمسار است که دهه نخست آبان ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان بهره برداری می شود.
فتاحی افتتاح 13 خانه ورزش روستایی را هم از برنامه های عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی ذکر کرد.
در این نشست خبری از پوستر دومین فراخوان عکس ورزشی با حضور خبرنگاران رونمایی شد.

نظر شما