شناسهٔ خبر: 21994643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه قم:

دشمن به دنبال اسلام‌هراسی در عرصه بین‌المللی است

خبرگزاری شبستان: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به راهبرد آمریکا و غرب در منطقه و جهان گفت: دشمن به دنبال ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شب گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم در تبریز، اظهار داشت: پیام یادواره شهدای مدافع حرم این است، دشمن با سخنان سخیف نمی تواند راهبرد ضد ایرانی خود را پیش برد.
وی با بیان این‌که تمامی نقشه‌ها و توطئه های خصمانه آمریکا در منطقه همه به نفع ایران تمام شده است، تصریح کرد: حقیقت آن است که تهدیدها و تحریم های آمریکا راه به جایی نبرده است، امروز وقتی ترامپ ایران را تهدید می کند؛ سایر کشورهای منطقه‌ای و بین‌المللی همراه ایران می‌شوند، رییس جمهور آمریکا باید از تجربه گذشته عبرت بگیرد.
امام جمعه قم با اشاره به این‌که دشمن به دنبال ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی است، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا شناخت و ادامه مسیر آن بزرگمردان تاریخ است؛ امروز همه آمدند و با خلوص حضور پیدا کردند تا بگویند ما با اهداف شهدا تجدید بیعت می کنیم و هر جا شهید حججی گام گذاشت؛ ملت بدان وفادار خواهد بود.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در سخنانی با بیان این‌که فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت با ایدئولوژی مادی‌گرای غرب در منافات است، اظهار داشت: یادواره‌های شهدای مدافع حرم یک پیام واحد به دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا دارد که آن همان وفاداری ملت ایران به خون پاک شهدا و ولایت‌مداری است.
امام جمعه تبریز با اشاره به اظهارات سخیف ترامپ علیه ملت ایران گفت: امشب جمع شده‌ایم تا وفاداری با کاروان شهدا را اثبات کنیم و به رئیس جمهور آمریکا بگوییم که ما همیشه پیرو شهدا بوده و خواهیم بود؛ دشمنان بدانند محبوبیت سپاه نزد ملت ایران با سخنان سخیف ترامپ از بین نمی‌رود.

 

نظر شما