شناسهٔ خبر: 21958442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

نماينده ولي فقيه در استان آذربایجان شرقی:

ناجا مایه سربلندی نظام است

نماينده ولي فقيه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و رشادت کامل از امنیت کشور محافظت می‌کند و هیچ سازمانی به اندازه ناجا در مقابل چشم مردم قرار ندارد و به همین علت ناجا مایه سربلندی نظام است.

صاحب‌خبر -
حجت‌الاسلام والمسلمین  سید محمدعلی آل‌هاشم  در جمع کارکنان پلیس آگاهی استان ،اظهار داشت: نیروی انتظامی با تمام توان و رشادت کامل از امنیت کشور و مردم محافظت می‌کند و هیچ سازمانی به اندازه ناجا در مقابل چشم مردم قرار نداشته و به همین علت ناجا مایه سربلندی نظام است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص عملکرد ناجا ،گفت: تأمین امنیت مردم، زمینه ساز تأمین آبروی نظام و ناجا در کنار سایر نیروهای مسلح در واقع آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی به کشف علمی جرایم تاکید کرد و افزود: الحمدلله پلیس ایران، پلیسی توانمند، علمی و مجهز به تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته است و در این بازدید به وضوح این توان علمی را مشاهده کردیم.

امام جمعه تبریز پلیس آگاهی را پناهگاه افراد مظلوم عنوان کرد و گفت: فردی که مالش به سرقت رفته با هزار امید و آرزو به پلیس آگاهی پناه می‌آورد، ازاین رو رسیدگی به امور مظلومان باید در رأس کار و سرلوحه کارکنان پلیس آگاهی باشد.

وی به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا نیز اشاره و تصریح کرد: سخنان بی‌اساس و گستاخانه ترامپ نه تنها در روحیه مردم و دولتمردان ایران تاثیر منفی نخواهد گذاشت بلکه باعث می‌شود مردم ایران و تمام نهادها و ارگان‌های دولتی کشور بیش از پیش باهم متحد شده و انسجام و وحدت داخلی کشور محکم‌تر و ان‌شاءالله بعد از چهار سال یا نهایتاً هشت سال ترامپ به لیست رؤسای ناکام آمریکا اضافه خواهد شد.

امام جمعه تبریز در پایان با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح و به خصوص نیروی انتظامی در دل مردم جا داشته و برای مسوولان، عزیز و محبوب هستند، از مدیریت و درایت سردار حسن خانی  فرمانده انتظامی استان و کارکنان تلاشگر انتظامی به ویژه پلیس آگاهی تقدیر کرد.

در ابتدای این دیدار سرهنگ صابر عباس زاده رئیس پلیس آگاهی استان گزارش مختصری از عملکرد پلیس آگاهی استان ارائه و امام جمعه تبریز از بخش‌های مختلف پلیس آگاهی همچنین از نمایشگاه نسیم آگاهی استان نیز بازدید کرد.

نظر شما