شناسهٔ خبر: 21934993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجمع دانشگاهیان اردبیل در اعتراض به سخنان ترامپ

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد واحد اردبیل با تجمع اعتراضی به سخنان اخیر ترامپ علیه کشورمان را محکوم کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت‌الاسلام علی‌پور معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل اظهار داشت: تلقی استکبار از امضای برجام، آغاز راهی بود که انتهای آن به تسلیم همه جانبه ایران اسلامی در مقابل آنان ختم شود.

وی افزود: ایستادگی جمهوری اسلامی بر اصول، ارزش‌ها و منافع ملی و موفقیت‌های پی در پی جبهه مقاومت، افزایش قدرت و توان بازدارندگی نظام با آزمایش موشک‌ها، رویای تسلیم ایران را به کابوسی وحشتناک برای آنان مبدل ساخت.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد بیان کرد: اعضای سپاه و بسیج، تک تک انقلابیون دیروز و امروز نهضت عاشورایی امام خمینی(ره) در ایران و سراسر منطقه جهان اسلام هستند و برای ادای تکلیف در ضربه زدن به منافع استکبار در جای جای جهان و محور صهیونیست تنها منتظر اشاره‌ای از امام خود هستند.

علی‌پور با تاکید بر یکپارچگی مردم ایران بعد از سخنان ترامپ گفت: سخنان گستاخانه و بی‌خردانه رئیس‌جمهوری پریشان‌خاطر آمریکا بعد از جنگ روانی، رجز‌خوانی و خط و نشان کشیدن‌های چند روز گذشته و تروریست خواندن ملت ایران، آخرین میخی بود که بر تابوت اعتماد به آمریکا و دولتمردان آن کوبیده شد.

 

انتهای پیام/ع

یکپارچگی مردم ایران بعد از سخنان ترامپ

 

نظر شما