شناسهٔ خبر: 21839289 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

عرضه لپ تاپ های قدرتمند «اسپکتر»

شرکت اچ پی به زودی مجموعه تازه ای از لپ تاپ های سری «Spectre» را عرضه می کند که «Spectre ۱۳» و «Spectre x۳۶۰» نام دارند. رئیس رگولاتوری اخبار منتشرشده در مورد هزینه طرح اجرای رجیستری گوشی موبایل و نیز غیرفعال شدن گوشی های در دست مردم با اجرایی شدن این طرح را تکذیب کرد. کنسول بازی نینتندو سوییچ به عنوان یک ناجی برای کمپانی نینتندو محسوب می‌شود که فروش بالایی را تجربه می‌کند. با وجود جذاب بودن این کنسول و همچنین عرضه بازی‌های جدید برای آن، ولی ظاهرا گیمرها به کنسول SNES کلاسیک بیشتر علاقه دارند. کاهش سرعت آیفون های قدیمی بعد از عرضه آیفون های جدید، ادعایی است که طی مدت زمان اخیر به وفور مطرح می‌شود. اما آیا فرضیه کاهش سرعت آیفون قدیمی به طور عمدی صحت دارد؟ اخیرا یکی از فروشندگان هلندی با نام “Belsimpel”، زمان عرضه و قیمت هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) را به عنوان عضو کوچک‌تر خانواده میت 10 لو داده است. آنر که از جمله برندهای تابعه هوآوی محسوب می‌شود چندی قبل از تبلت اندرویدی جدیدی به نام Honor WaterPlay رونمایی کرد. گمرک ایران اعلام کرد با استعلام از طریق یک سامانه پیامکی یا لینک مخصوص استعلام شماره سریال گوشی های وارداتی می‌توانید گوشی قاچاق را از غیر قاچاق تشخیص دهید.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، هر دو مدل مجهز به پردازنده‌های نسل هشتم «Core i۵» و «i۷ Core» بوده و دارای یک ترابایت حافظه پرسرعت «PCIe SSD۹» است.

همچنین این لپ تاپ های قدرتمند قابلیت نصب حداکثر ۱۶ گیگابایت رم «LPDDR۳» را دارند.

«Spectre ۱۳» دارای بدنه آلومینیومی و نمایشگر فوق دقیق ۴K است و بلندگوهای آن در حاشیه نمایشگر قرار گرفته است.

عمر باتری این لپ تاپ ۱۱.۵ ساعت است و شارژ ۵۰ درصد از باتری آن با فناوری شارژ سریع اچ پی در نیم ساعت صورت می گیرد.

«Spectre x۳۶۰» لپ تاپ قابل تبدیل به تبلت است که می توان آن را به میزان ۳۶۰ درجه تا کرد.

نمایشگر ۱۳ اینچی باریک، حسگر اثر انگشت، دوربین مادون قرمز برای شناسایی چهره کاربر و بازکردن قفل، قلم دیجیتال سازگار با برنامه «Windows Ink» ویندوز ۱۰ از جمله امکانات این لپ تاپ است.

قیمت این دو لپ تاپ هنوز اعلام نشده است.

نظر شما